پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آخرین وضعیت آسفالت و خط کشی راه های روستایی چهاردانگه

بخشدار چهاردانگه: جاده ایلال به بالاده از «کاردکلا دره» تا روستای ایلال به طول چهار کیلومتر در دست زیرسازی برای آسفالت می باشد

2

 

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با پايگاه خبري چهاردانگه ساري، در باره وضعیت راه های روستایی این بخش گفتند: جاده ایلال به بالاده از «کاردکلا دره» تا روستای ایلال به طول چهار کیلومتر در دست زیرسازی برای آسفالت می باشد و امیدوارم که تا قبل از سرد شدن هوای منطقه، این قطعه آسفالت گردد. بنده چند روز پیش از این مسیر بازدید کردم و در جریان پیشرفت کارها هستم.

 

آقاي اسماعیل امینی هم چنین در پاسخ به یادداشت یکی از خوانندگان سایت چهاردانگه ساری مبنی بر پیگیری خط کشی مسیر تلمادره تا روستای اروست و مالخواست ( که امروز در زیر خبر اجرای خط کشی جاده در محور ساری ـ کیاسر نوشته شده بود ) نیز بیان داشتند که در روزهای گذشته از تلمادره تا عبور روستای قلعه سر، خط کشی انجام گرفته و با تمام شدن رنگ، موقتاً کار تعطیل شده و به زودی مسیر باقیمانده تا روستای اروست نیز خط کشی انجام خواهد گرفت و بنده پیگیر این کار هستم.

 

بخشدار چهاردانگه در باره نصب تابلوهای کنار جاده ای این مسیر نیز بیان داشتند: به زودی جلسه ای با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای این مسیر برگزار خواهیم کرد و این تابلوها برای نصب در اختیار آنان قرار داده خواهد شد.

 

2 نظرات
  1. کریمی می گوید

    خوب بود آقای بخشدار در مورد وضعیت راه روستاهای نوکنده، نرگس زمین و اروت هم چیزی می گفتند.

  2. اصغری می گوید

    کاردکلا تا ایلال خیلی وقت است که زیرسازی شده به گونه‌ای که بخشی از آن کیفیت خود را از دست داده و شاید مناسب برای آسفالت کردن نباشد. سپاس از پیگیری‌های جناب بخشدار.

    راجع به سر بالایی بسیار تند وسط روستای ایلال (سیاوشکلا) هم اگر چاره‌ای اندیشیده نشود و قرار بر گذر کردن آسفالت از همین مسیر تند باشد، این سربالایی را باید پیشاپیش از نقاط دردسر ساز به شمار آوریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.