پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

‌دستگاه قضایی از ‌تعطیلی 144 شرکت تولیدی خدماتی مازندران جلوگیری کرد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تقوی فرد با ارائه آماری از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: این مدت 321 پرونده به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران وارد و از این تعداد 118 پرونده مختومه شده است.

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران در دستور کار این ستاد قرار دارد و در تلاش هستیم حمایت از تولید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

تقوی فرد، درباره ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری مازندران افزود: موضوعات مختلف در این جلسات از سوی سرمایه گذاران مطرح  می‌شود که بر اساس دستورالمعل ابلاغی از سوی قوه قضائیه و برنامه‌های این ستاد، با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط و تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و مشکلات آنان بررسی می شود تا در خصوص رفع موانع و مشکلات آنان تصمیم‌گیری شود که در راستای اجرای مصوبات این ستاد در نیمه نخست امسال، 94 جلسه برگزار و 88 طرح مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست امسال و در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران، هزار و 150 نامه صادر و 750 درخواست ارجاع شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه دشمن امروز در تلاش است از طریق جنگ اقتصادی، کشور را با چالش مواجه کند، تصریح کرد: بانک و صنعت باید با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر به بهبود وضعیت اقتصاد کشور کمک کنند.

تقوی فرد تاکید کرد: امروز همه باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، کمک و تلاش کنند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و نظارت دقیق سازمان بازرسی و دیگر سازمان‌های مرتبط، با محوریت دستگاه قضایی استان باید شرایطی فراهم شود که بخش خصوصی با خیال آسوده در راستای اقتصادی مقاومتی بتواند با سرمایه‌گذاری در تمام بخش‌ها اعم از تولید، صنعت و اشتغال کوشا باشد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.