پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

۶۰ طرح عمرانی و تولیدی در بهشهر افتتاح و کلنگزنی شد

0

به گزارش خبرنگار مهر، هادی خنجری ظهر یکشنبه در افتتاح پروژه های اب منطقه ای بهشهر افزود: در دهه فجر امسال به یمن پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف تدوین شد که بیش از ۶۰ پروژه در کلنگ زنی و افتتاح و به سرانجام رسید که ۹ پروژه کلنگ زنی و ۵۳ پروژه افتتاح شد و ۲۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه کلنگ زنی و افتتاح هزینه شد.

وی گفت: اگر وحدت کلمه ای که امروز شاهد آن هستیم بین مردم و مسئولان حاکم باشد؛ کارهای نشدنی انجام می شود و محوریت کلمه ما را در مسیر انقلاب استوارتر کند.

فرماندار بهشهر بیان داشت: پیام رهبری و مسئولان نظام حرکت برای ایرانی اباد و توسعه یافته با تجمیع همه ظرفیت ها و وحدت کلمه است و به لطف خداوند و مدد ارواح شهدا مسیر خدمت را طی کنیم تا فردا حماسه ای بزرگ بیافرینیم.

خنجری افزود: باید در سنگر خدمت به مردم مجاهدانه تلاش کنیم و خالصانه به مردم خدمت کنیم و آنچه در توان داریم برای مردم بگذاریم.

وی گفت: مردم ما در مقابل جنگ های سخت و نرم و جنگ های داخلی اوایل انقلاب و ترورها و تحریم ها ایستادند و جنگ اقتصادی را تحمل کردند و پرچم علوی و فاطمی برافراشته است و با رهبری فقیه فرزانه مسیر امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از مهر، سه طرح منابع آب در بهشهر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار ۵۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.