پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گازرسانی به روستاهای دو و سه هزار در دست انجام است

0

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسینی جو صبح پنجشنبه در دهمین نشست شورای اداری استان به میزبانی دانشگاه آزاد شهرستان تنکابن ضمن برشمردن ظرفیت‌ها و پتاسیل های این شهرستان گفت: با وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور و هجمه‌های سنگین، قطار خدمات رسانی در تنکابن متوقف نشده و در بخش‌های زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است.

حسینی جو افزود: در حوزه برق ۴۶۰ میلیارد تومان پروژه در تنکابن انجام شده که شاخص ترین آن پست ۲۳۰ ولت شیرود است.

وی اضافه کرد: در حوزه گازرسانی در تنکابن تمام مناطق جلگه‌ای گاز دار بوده و حدود ۷۰ میلیارد تومان پروژه گاز در این شهرستان اجرا شده است و عملیات گازرسانی به روستاهای محور دوهزار و سه هزار هم در حال اجراست.

فرماندار ویژه تنکابن به خدمات انجام شده در بخش‌های مخابرات، راهسازی و راهداری، منابع طبیعی، امور آب و دیگر دستگاه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: در حوزه آب و فاضلاب روستایی به دلیل فراوانی تعداد روستاها باید پیگیری و تلاش بیشتری شود.

حسینی جو با بیان اینکه ۲۷ میلیارد تومان در زمینه ساخت مدارس با اعتبار دولتی و خیرین در تنکابن کار انجام شده است، اظهار داشت: پس از سیل تمام سر دهنه‌های کشاورزی تنکابن تخریب شده و نیازمند عنایت ویژه مسئولان استان است.

وی با اشاره به حضور بی شمار گردشگران در ایام تعطیل، گفت: شهرداران با امکانات شهرستانی خدمات ملی ارائه می‌دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان تنکابن با بیان اینکه روزانه ۲۰۰ تن زباله در سایت زباله این شهرستان تخلیه می‌شود، عنوان کرد: این میزان در ایام تعطیل به سه برابر می‌رسد.

وی تسریع در ساخت بیمارستان نیمه کاره تنکابن و راه تنکابن به الموت را خواستار شد و آن را در زمره الویت‌های شهرستان برشمرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.