پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلاهبردار 80 میلیارد ریالی در مازندران دستگیر شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ علیرضا باقری اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم‌شهر به پلیس آگاهی آن شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان در دستور کار قرار گرفت که در نتیجه مشخص شد، زنی کلاهبردار به نام ش – الف با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان کارمند بانک با اقدامات متقلبانه و وعده پرداخت تسهیلات بانکی کلان به شهروندان از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران با دریافت این اطلاعات و شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه متهمه به کلاهبرداری را دستگیر کردند که این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد.

باقری، گفت: تاکنون 80 شاکی و مالباخته در این پرونده شناسایی شدند که مبلغ کلاهبرداری صورت گرفته از مالباختگان تاکنون 80 میلیارد ریال بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شد.

باقری با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرائم دارد، افزود: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه‌ساز کلاهبرداری است.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.