پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشفیات جرایم در مازندران ۴۷ درصد رشد یافت

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستان اظهار داشت: در راستای مقابله با جرایم و برخورد با تخلفات در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه بیش از ۱۳۰۰ گشت انتظامی و ترافیکی در قالب گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی عهده دار برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به بررسی آماری از زمان آغاز طرح نوروزی تا روز گذشته (سوم فروردین ماه) افزود: برابر آمارها در حوزه مقابله با جرایم و تخلفات شاهد افزایش ۴۷ درصدی کشفیات جرایم و ۵۴ درصدی دستگیری متهمان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی با اشاره به آمار تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ طی این مدت، افزود: در این حوزه نیز بیش از شش هز و ۱۴۹ بار زنگ پلیس ۱۱۰ به صدا درآمد که از این تعداد تماس‌ها بیش از ۶ هزار و ۱۲۱ تماس منجر به عملیات پلیسی شد.

سرهنگ مفخمی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به طرح ترافیکی پلیس در ایام تعطیلات نوروز که از ۲۵ اسفندماه کلید خورد، افزود: در این طرح با اعزام تیم‌های پلیس راه و راهور در سطح شهرستان‌ها و محورهای مواصلاتی استان خوشبختانه تا روز گذشته شاهد کاهش ۳۱ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

وی همچنین از کاهش ۲۴ درصدی مصدومان حوادث رانندگی خبر داد و افزود: برابر آمارها بیشترین سهم ورودی خودرو در محورهای شش گانه استان مربوط به محور سوادکوه، هراز و رامسر بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.