پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشفیات جرائم در مازندران 33 درصد افزایش یافت

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به سال حمایت از تولید ملی اظهار داشت: پلیس در راستای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب در حوزه مقابله با جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز، احتکار، زمین‌خواری و حوزه‌های مرتبط اقدامات گسترده‌ای را انجام داده ست.

وی با اشاره به کاهش چشمگیر جرائم خشن از حمله سرقت از طلا‌فروشی‌ها، بانک از افزایش 33 درصدی کشفیات جرائم در سطح استان در شش ماهه سال‌جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران به موضوع عملیات انتظامی و ترافیکی پلیس در اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: موضوع اربعین حسینی و حضور چند میلیونی زائران حسینی در همایش بزرگ اربعین از موضوعات ملی بوده که مازندران نیز به‌عنوان یکی از استان‌های معین در این طرح شناخته شده است.

میرفیضی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی خادم امام حسین (ع) هستند، گفت: موضوع صدرو روادید و ویزا برای زائران حسینی، اعزام تیم‌های عملیاتی اعم از گشت‌های انتظامی و ترافیکی برای برقراری نظم و امنیت در مرز از جمله ماموریت‌های فرماندهی انتظامی استان در اربعین حسینی است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به موفقیت خانواه کارکنان ناجا در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و قرآنی در سطح جامعه، یکی از علل موفقیت خانواده و فرزندان کارکنان ناجا را رعایت انضباط و مدیریت زمان و برنامه‌ریزی در امور زندگی برشمرد.

میرفیضی با اشاره به اقدامات مطالعاتی و تحقیقاتی فرماندهی انتظامی استان در حوزه‌های مختلف امنیت اجتماعی مازندران را یکی از قطب‌ها و پایگاه‌های مطالعاتی استان‌های ساحلی کشور برای انجام تحقیقات معرفی کرد و افزود: به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی نشست علمی با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به عملکرد استان در حوزه ترافیکی گفت: در استان مازندران روزانه دو نفر به دلیل حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و این آمار در شش ماهه نخست امسال 302 نفر بوده است. در این مدت 12 درصد کاهش کشته‌شدگان حوادث رانندگی در مازندران داشته ایم که این امر نشان‌دهنده رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و رانندگان استانی است.

 / ز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.