پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرا مسئولان فقط از تعریض جاده ساری تا تاکام صحبت می کنند و فکری بحال پیچ های تند تاکام تا کیاسر نمی کنند؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری کیاسر، دکتر محمدابراهیم ابراهیمی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با اعضای شورای بخش چهاردانگه و شهر کیاسر در محل شهرداری کیاسر اظهار داشت: بخش چهاردانگه دارای یک موقعیت استراتژیک بوده که یک گردشگر می تواند با یک سفر نیم ساعته از موهبت جنگل و دریاچه های مختلف و هم از کویر و زیبایی های آن بهره مند شود.

وی، بر لزوم توجه مسئولین به ایجاد زیر ساخت های لازم در این منطقه تاکید کرد و افزود: آیا چهاردانگه جزء شهرستان ساری نمی باشد،چرا مسئولان فقط از تعریض جاده ساری تا تاکام صحبت می کنند و فکری بحال پیچ وخم های تند تاکام تا کیاسر نمی کنند.نقاط حادثه خیز هر چه زودتر برطرف شود.

رئیس شورا شهر کیاسر با بیان اینکه جاده روستایی چالو از ابتدای کمربندی تا عبور جاده اختصاصی کارخانه سیمان محل عبور ماشین های سنگین کارخانه سیمان نیست، تصریح کرد:بخشدار محترم چهاردانگه هر چه سریعتر با رایزنی با مسئولین اداره راه حداقل یک شانه خاکی مناسب در این مسیر ایجاد نماید.

وی ادامه داد: مشکل دیگر شهر کیاسر تصویب نشدن طرح تفصیلی شهر بوده که هنوز این طرح مصوب نشده است.اگر طرح تفصیلی مصوب شود محدوده شهر افزایش خواهد یافت.

دکتر ابراهیمی گفت:با توجه به اینکه تخصیص بودجه بر اساس جمعیت شهرها می باشد.شهرکیاسر در سرشماری دارای ۳۴۰۰ نفر جمعیت بوده در حالی که در شش ماهه اول سال بیش از این جمعیت در این شهر ساکن هستند و با توجه به گردشگرپذیر بودن شهر کیاسر می توان بودجه بیشتری به این شهر اختصاص یابد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.