پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیام آیت الله طبرسی به چهاردهمین یادواره 210 شهید بخش چهاردانگه ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران به چهاردهمین یادواره 210 شهید بخش چهاردانگه ساری پیامی منتشر نمود.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می گذارند.
شهیدان استمرار خط سرخ حسین(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.
امروز استقلال ایران اسلامی مدیون خون مقدس این شهیدان ولایتمداری است که هرگز لحظه ای از امام و پیشوای خود غافل نماندند. شهدای گرانقدر ما به ویژه 210 شهید بخش چهاردانگه ساری یکصدا فریاد بر می آوردند که ای مسلمانان جهان و آزادی خواهان عالم! ما برای پیشبرد اهداف اسلام و اجرای فرامین نورانی رهبرمان از جان و مال خود گذشتیم تا استکبار و صهیونیسم را به ذلت بکشیم و تا در همه میادین علمی و فرهنگی سیاسی و اقتصادی آزاد و مستقل باشیم.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای بخش چهاردانگه شهرستان ساری موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از اهداف کلی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نورالله طبرسی

نماینده ولی فقیه در استان مازندران

منبع خبر: روزنامه صلابت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.