پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیاده روی خانوادگی بانوان مازندران در کیاسر برگزار می شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران، سید حسین محمودی در نشست بزرگ شهردار و اعضای کمسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر در سالن اجتماعات فنی حرفه ای کیاسر، اظهار داشت: سازندگی و آبادانی و توسعه زیباسازی درست یک شهر بر پایه فرهنگ و معرفت استوار بوده چرا که انجام کارهای عمرانی بدون تکیه بر فرهنگ امکان پذیر نیست.

وی افزود: یکی از مسائل مهم برنامه‌ریزی شهری در کشورهای پیشرفته، مشارکت پایدار مردم در بخش‌های مختلف بوده و دارای جایگاه مهم در برنامه‌ریزی کلان جامعه است.

شهردار کیاسر با بیان اینکه با فرآیند مشارکت مردم و شهروندان در امور شهری می‌توان محله‌ها را پویا و زنده نگه داشت، تصریح کرد: بانوان بیشترین نقش را به عنوان مشارکت‌کنندگان فعال در جوامع کوچک تر مانند محلات شهری ایفا می‌کنند.

محمودی با اشاره به اینکه توجه به بانوان و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فرهنگی آنان می‌تواند به توسعه جامعه کمک کند، تصریح کرد: نقش چشمگیر بانوان در عرصه‌های مدیریت شهری روز به روز فزونی یافته و بیش از پیش نیازمند توجه و اعتماد است.

وی از برگزاری جلسات عمومی آموزشی به صورت فصلی برای بانوان شهر کیاسر خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، بکارگیری از تجربیات بانوان در مدیریت شهری، تسهیل در ارائه امکانات رفاهی و آموزش بانوان جهت توانمندسازی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

شهردار کیاسر به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی  بانوان استان در شهر کیاسر اشاره کرد و گفت: آموزش بانوان به عنوان همیاران شهرداری در محلات مختلف از دیگر برنامه‌های شهرداری به شمار می رود.

محمودی با بیان اینکه در حال حاضر مشارکت در همه قلمروها نقش عمده ای دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری کیاسر از پیشنهاداتی که موجب ارتقا خدمات رسانی مطلوب به شهر و شهروندان می شود، استقبال می‌کند و بر استمرار این جلسات به منظور همدلی و مشارکت بیشتر شهروندان تاکید دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.