پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پرداخت بیش از ۲ میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هادی سعیدی کیاسری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیاسر با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان وام اشتغال به ۱۲۷ نفر از مددجویان، فرزندان مجرد و متاهل مددجو تحت حمایت در کمیته امداد کیاسر و جوانان بیکار ساکن در روستا در ۸ ماه امسال پرداخت شد.

وی افزود: وام اشتغال در بخش‌های دامداری، کشاورزی، خرید ادوات کشاورزی، به مددجویان پرداخت شد.

وی با توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کیاسر گفت: این آموزش‌ها به ۱۸۵ نفر از مددجویان در زمینه دامداری و کشاورزی ارائه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیاسر به بیان ارائه دیگر خدمات به مددجویان مانند تزریق واکسن آنفولانزا به ۵۵۶ نفر، توزیع ۲۰۰ سبد بهداشتی، توزیع ۱۹۰ عدد منبع آب به مددجویان گفت: دو هزار و ۶۸۵ نفر در کیاسر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با توجه به اعزام ۶۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کیاسر به مشهد مقدس و کربلا گفت: ایجاد انس و الفت در میان مددجویان، مشارکت مددجویان در برنامه‌های فرهنگی، فعالیت‌های گروهی و اجتماعی و نیز ارتقاء سطح آگاهی، و معارف دینی و مذهبی مددجویان از جمله فعالیت‌های کمیته امداد است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.