پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پتانسیل های گردشگری چهاردانگه آماده پذیرایی مسافران نوروزی است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار ایلنا از آماده باش بخشداری چهاردانگه برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در این بخش پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به رفاه گردشگران و مسافرین نوروزی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود تمامی روستاهای این بخش هدف گردشگری هستند.

بخشدار چهاردانگه با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری این بخش گفت: سایت وستمین،چشمه سورت،آب بندان الندان،چشمه چورت و طبیعت بکر از ظرفیت های مناسب جذب گردشگر و مسافران نوروزی در بخش چهاردانگه ساری است.

جعفری با اشاره به امکانات رفاهی فراهم شده در روستاهای هدف توسعه گردشگری بخش چهاردانگه گفت: در این روستاها امکانات لازم جهت اسکان و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در قالب اقامت‌گاه بوم‌گردی تدارک دیده شد.

وی از استقرار تیم مستند ساز در دریاچه “چورت” خبر داد و تصریح کرد: این مستند تحت عنوان ” چهاردانگه” با معرفی جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی در ایام نوروز از شبکه دو سیما به نمایش گذاشته می شود.

جعفری ادامه داد:تمامی نیروهای خدماتی و رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده باش هستند.

چهاردانگه با توجه به تنوع آب هوایی ( دارای آب هوای معتدل خزری در قسمت شمالی بخش، آب هوای کوهستانی در قسمت میان بند بخش و نیمه بیابانی در قسمت جنوبی بخش )، دارای 97 روستا ،107 آبادی ،جنگل های انبوه، چشمه های آب معدنی ، آبندان ها ، آبشار ها ، اماکن تاریخی و زیارتی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.