پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پاسخ عالیشاه به دلیل تمدید با پرسپولیس

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه، امید عالیشاه، هافبک چهاردانگه ای موفق سرخپوشان که در فصل گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز عهده دار بود، در نیم فصل لیگ شانزدهم مجبور به جدایی از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ شد. هافبک شماره 2 سرخپوشان که به دلیل مسائل مربوط به سربازی مجبور به جدایی از این تیم شده بود، بعد از این اتفاق به شدت مورد هجمه قرار گرفت. مسئولان باشگاه معتقد بودند که این بازیکن در ابتدای فصل صحبتی در خصوص سربازی‌اش نداشته است و با ترک ناگهانی ضربه جبران ناپذیری به باشگاه زده و حتی او را بی تعصب نیز خواندند.

امید عالیشاه که در این مدت ترجیح داده بود صحبتی نداشته باشد در نهایت پاسخ این مساله را داد و اعلام کرد قرار بوده در ابتدای فصل راهی تراکتورسازی شود تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد اما با توجه به اینکه مهدی طارمی و رامین رضاییان با ترک ناگهانی تیم راهی ترکیه شده بودند، قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد.

عالیشاه که عنوان کاپیتانی این تیم را به واسطه حضوری 4 ساله در پرسپولیس برعهده داشت، اعلام می‌کند نمی‌خواسته در آن شرایط که طارمی و رضاییان تیم را ترک کرده‌اند، با حضور در تراکتورسازی مشکلات این تیم را افزایش دهد. موضوعی که از سوی مسئولان پرسپولیس نادیده گرفته شد تا از او با لفظ عجیب بی تعصب یاد کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.