پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت کمربندی های غرب مازندران زجرآور است

0

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد صبح پنجشنبه در دهمین نشست شورای اداری استان مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن کمربندی‌های شهرهای سه گانه را قصه پرغصه خواند و بیان داشت: گره کور ترافیک در این منطقه در ایام تعطیل واقعاً زجر آور بوده و باید اینگونه پروژه‌های ضروری الویت بندی شود.

وی افزود: نظام اسلامی با رضایتمندی مردم حفظ می‌شود اما در جمهوری اسلامی با هزاران شهید، جانباز و آزاده در زمینه آسیب پذیری اجتماعی در زمره شاگرد اول‌ها هستیم.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت با بیان اینکه کارهای بسیاری در کشور انجام شده و قابل مقایسه با چهل سال قبل نیست، اظهار داشت: مردم از تبعیض و فساد اداری که در کشور بیداد می‌کند ناراضی هستند وخاصیت فرمانداری ویژه چیست و چرا تفویض اختیار به طور کامل انجام نمی‌شود.

شریعت نژاد خواستار تسهیل در سرمایه گذاری شد و بیان داشت: ارتقای سطح نظارت بر ادارات، تخریب منابع طبیعی که بلای جان جنگل‌ها شده و قاچاقچیان چوب به شدت فعال بوده و خالی شدن جنگل‌ها از فواید طرح تنفس جنگل است، از جمله مشکلات جدی مازندران است.

وی با اشاره به خالی بودن ردیف‌های ادارات در غرب مازندران، تصریح کرد: در این بخش به غرب مازندران واقعاً جفا شده است.

شریعت نژاد خواستار پیگیری فضای مجازی شد و گفت: آنانی که از این فضا بد استفاده می‌کنند باید مجازات شوند.

شریعت نژاد با انتقاد به وضعیت کشاورزی در غرب مازندران افزود: این رفتار مدیران کشاورزی سبب تشویق کشاورزان به فروش اراضی و ویلا سازی شده است.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقال آب دریای خزر آن را ناشی از تصمیم گیری های قدرتمندان فاسد سیاسی در کشور دانست و گفت؛ دولت قبلی طرح کنار گذر ساحلی در رامسر را علم و از جیب مردم خرج کرد و این دولت هم این طرح بدون هیچ پشتوانه کارشناسی را مطرح کرد.

وی با اشاره به تخریب‌های ناشی از سیل مهرماه از عملکرد دولت در ساخت خرابی‌های ناشی از ان بشدت گلایه کردو گفت؛ واقعاً خودتان را جای مردم بگذارید، راه دسترسی، پل توکله و وضعیت کشاورزی همه به همان وضعیت باقی مانده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.