پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت منازل مسکونی ایثارگران آسیب‌دیده سیلاب غرب مازندران بررسی شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور بررسی وضعیت ایثارگران آسیب دیده سیل غرب استان به تنکابن رفته و از منازل مسکونی ایثارگران خسارت‌دیده سیل اخیر این شهرستان بازدید کرد.

مظلومی با حضور میدانی و فیزیکی در مناطق سیل‌زده تنکابن به صورت حضوری با تعدادی از ایثارگران خسارت‌دیده سیل به گفت‌وگو پرداخت.

مدیرکل بنیاد مازندران پس از آن در روستای یوسف آباد تنکابن از مزار شهید گرانقدر موسی جور یوسفی که بر اثر سیل اخیر دچار آسیب شده، بازدید کرد. وی با هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری شهرستان تنکابن و دیگر مسئولان، مقدمات بازسازی و ساماندهی اولیه این مزار شهید گرانقدر را مورد پیگیری قرار داده است.

مظلومی بلافاصله در روستای ایثارده تنکابن حضور یافت و ضمن بازدید از گلزار شهدای والامقام این روستا با قرائت فاتحه نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در نشست با دهیار و شورای روستای ایثارده تنکابن، وضعیت ساماندهی گلزار شهدای این روستا که دارای چهار شهید والامقام بوده، بررسی و در خصوص پروژه ساماندهی این گلزار با آنان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت.

وی پس از آن ضمن حضور در جمع کارکنان بنیاد تنکابن، در مرکز مشاوره شاهد و ایثارگر این شهرستان به بررسی آخرین وضعیت این مرکز در ارائه خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اتخاذ تصمیمات لازم همراه با راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد برنامه‌های مشاوره‌ای این مرکز پرداخت.

مظلومی به صورت سرزده از بنیاد عباس آباد بازدید کرده و در جلسه هم‌اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات از سوی همکاران این بنیاد شرکت کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد مازندران در این بازدیدها، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران را همراهی کرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.