پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وضعیت معیشتی روستانشینان بخش چهاردانگه ساری نامطلوب است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، حجت‌الاسلام یوسفعلی تیموری بعد از ظهر امروز در مراسم توزیع سبد کالا بین نیازمندان روستای اروست بخش چهاردانگه ساری و قدمگاه مقام معظم رهبری، با قدردانی از اقدامات اوقاف در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش، اظهار کرد: نهاد مقدس اوقاف طی چند سال اخیر با اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری اقدام به حرکت جهادی در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر مردم منطقه چهاردانگه محروم و کم‌برخوردار هستند، افزود: در بسیاری از روستاهای بخش چهاردانگه افراد حاضر در روستا تا 90 درصد از لحاظ مالی محروم و نیازمند حمایت سازمان‌های حمایتی هستند.

امام جمعه شهر کیاسر با بیان اینکه فقر و محرومیت موجب مهاجر بسیاری از جوانان و به شهرها شد و برخی افراد به‌خاطر نداشتن هیچ حرفه‌ای در روستا ماندند، ادامه داد: وضعیت معیشتی بسیاری از روستانشینان بخش چهاردانگه ساری مطلوب نیست و بسیاری از آنها در فقر به‌سر می‌برند.

تیموری با بیان اینکه نهادهای حمایتی و مسؤولان باید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند، خاطرنشان کرد: حمایت از محرومان و مظلومان یکی از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انتظار می‌رود به وضعیت معیشتی مردم مناطق محروم چهاردانگه رسیدگی و دیگر شاهد محرومیت و نیازمندی این افراد نباشیم.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف با اجرای امینانه نیت واقف در مسیر درست قرار داد، گفت: اینکه اوقاف در راستای نیت واقف عمل می‌کند بسیار ارزشمند است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.