پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

وزیر راه و شهرسازی: تشکیل بنیاد توسعه مازندران در لایحه بودجه 98 تصویب شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در مراسم تودیعش در کسوت استاندار مازندران با اشاره به اینکه هیچ شانی بالاتر از خدمتگزاری به مردم در کسوت مسئولیتی خود نداریم، اظهار داشت: از مردم مازندران به دلیل همراهی و محبت‌های آنان تقدیر می‌شود.

وی افزود: مردم مازندران افراد بصیر و موفق بوده و همواره در دوران انقلاب و دفاع مقدس و عصر کنونی از استانهای درخشنده بوده و هستند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در 40 سالگی انقلاب دشمن با تلاش خود به جنگ با ملت ایران آمده است، تصریح کرد: همه ظرفیت‌های ما را دشمن در همه ابعاد نشانه روی کرده و امروز پرچم پرافتخار ایران از هیچ کشوری تبعیت نمی‌کند.

اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌های درونی کشور برای مقابله با توطئه‌های استکباری باید شکوفا شود، افزود: نصب العین قرار دادن ظرفیت مردمی می‌تواند در ضروریات مدیران جامعه تقویت شود.

وی با اعلام اینکه مردم مازندران سرآمد در پای کار بودن شوند و با کار جهادی مازندران را به اوج افتخار نائل کنیم، افزود: ظرفیت‌های مازندران و نقشه راه استان تدوین شده و سند توسعه اقتصاد مقاومتی استان تصویب شده است.

استاندار سابق مازندران با اشاره به اینکه همدلی و انسجام حفظ شود و به موقع و بهنگام برای توسعه استان تلاش شود، گفت: بنیاد توسعه مازندران طراحی شده و در قالب بودجه 98 تدابیر ویژه ای در لایحه لحاظ تا با سرمایه مازندران ظرفیت سازی شود.

اسلامی با بیان اینکه طرح ویژه کلانشهر مازندران در شورای عالی شهرسازی کشور تصویب شده است، افزود: همگرایی اجتماعی استان بر اساس این طرح وِیژه محقق و از ذخایر ارزشمند خود حفاظت و رونق ساخت و ساز و شهرسازی را شاهد خواهیم بود.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه حسین زادگان استاندار جدید مازندران معرف استان بوده و می‌تواند در راستای توسعه استان اقدام کند، گفت: در راستای توسعه فرودگاه، بنادر و زیرساخت راههای مازندران تلاش مضاعف خواهد شد.

وی با بیان اینکه نقشه راه توسعه استان تدوین شده و باید مسئولان مازندران با استاندار جدید مازندران همکاری کنند، تصریح کرد: امیدواریم با همدلی ایجاد شده برای تعالی مازندران اقدام شود.

استاندار سابق مازندران با تقدیر از رسانه‌های مازندران و شبکه استانی در این نشست، گفت: رسانه‌های استان بسیار در مقولات توسعه ای مازندران همکاری و سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم احمد حسین زادگان به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران منصوب و معارفه شد.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.