پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

همه مسئولین باید تلاش کنندتا پایان سال 1396 مشکل دفن زباله حل شد

0

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بخش چهاردانگه به امامت حجت الاسلام سید مرتضی موسوی امام جمعه موقت  در مصلای نماز جمعه شهر کیاسر اقامه شد.

حجت الاسلام موسوی در خطبه اول با اشاره به آیه 61 سوره یونس گفت: خداوند حکم کلی را نسبت به پیامبران و مردم بیان می کند که ناظر به تمام شئون زندگی می باشد. آنچه را انسان  تصمیم می گیرد و آنچه را قصد می نماید و آنچه از قرآن می خواندو آنچه عمل می کند، خداوند ناظر و شاهد می باشد.خداوند بر اعمال انسان سلطنت و احاطه کامل دارد. هیچ پیامبر ، مومنی و مشرکی از این قاعده مستثنی نیست. بندگان خدا باید مراقب و مواطب خود باشند.

وی افزود، تمام اعمال انسان بزرگ یا کوچک پنهان یا آشکار را خداوند شاهد و ناظر می باشد و در لوح محفوظ می نویسد.هرگامی که بر می داریم هر سخنی می گوییم هر اندیشه ای که در سر می پرورانیم به هر سو نگاه می کنیم و در حالی که هستیم نه تنها ذات پاک احدیت بلکه فرشتگان الهی او نیز مراقب ما می باشند.

حجت الاسام موسوی در خطبه دوم نماز جمعه به موضوع فرهنگی  جامعه اشاره نمودو بیان داشت دشمن در عرصه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای مسلمانان خصوصا کشور عزیز ایران برنامه ریزی  و هزینه های زیادی نموده است تا جوانان ما را از معنویت جدا نماید. تا مردم نسبت به احکام خدا و دستورات قرآن بی تفاوت باشند.

خطیب جمعه در ادامه اظهار داشت، در مقابل هجمه فرهنگی دشمن همه ما باید سرباز دین باشیم همه باید متدین بمانیم. سیاست اندلسی کردن کشور یکی از سیاست های دشمنان دین و قرآن می باشد.بالا بردن معنویت یکی از راههای خنثی  نمودن نقشه ها و توطئه های دشمن می باشد.

امام جمعه موقت در خصوص در پیش بودن چهاردهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه گفت: این یادواره در 2 شهریور 1396 در روستای شهید پرور خلرد برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی با توجه به مشکل حمل زباله ساری به بخش چهاردانگه  اظهار داشت: چنانچه مسئولین به وعده خود عمل ننمایند مردم خود تکلیف را روشن خواهند نمود. در خصوص امنیت ، سلامت خود تصمیم می گیرند. همه مسئولین باید تلاش کنندتا پایان سال 1396 مشکل دفن زباله حل شدتا مردم ولایتمدار چهاردانگه از این نگرانی بیرون بیایند.

خطیب نماز جمعه این هفته برای دولت جدید آرزوی توفیق بیشتر برای خدمتگزاری به مردم و نظام را از خداوند متعال مسئلت نموده است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.