پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نکونام: کسی برای پرسپولیسی‌ها خط و نشان نکشیده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائم‌شهر، جواد نکونام شامگاه دوشنبه بعد از برد پنج بر صفر این تیم در مقابل شاهین لردگان در جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه از بازی امروز حرف بزنم می‌خواهم به بازی قبل اشاره کنم و همه دیدار با پرسپولیس را دیدند و دوباره طبق معمول با اشتباهی که داور کرد باختیم و همه دوستان و طرفداران نساجی بعد از بازی گفتند ما خوب بازی کردیم و لیاقت مساوی را داشتیم.

وی افزود: بازی را به پرسپولیس باختیم و برانکو مربی قبل من بوده و استادم به حساب می‌آید اما اصلا این طور نبود که کسی برای کسی خط و نشان بکشد و این شیطنت بعضی‌ها بود که سبب ناراحتی مردم قائم‌شهر شدند و در آن بازی داور می‌توانست بازیکن پرسپولیس را خیلی راحت‌تر از علی شجاعی اخراج کند. بازیکن ما 4 خطا کرد و اخراج شد و بازیکن آنها باید 11 خطا اخراج نشد.

نکونام گفت: در بازی با شاهین لردگان تلاش کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که کمتر بازی کرده بودند و هدفمان این بود که بتوانند به هماهنگی با کل تیم برسند و نتیجه مسابقه برایمان اصلا مهم نبود و مهم این بود که بتوانیم به هماهنگی بیشتر برسیم.

وی ادامه داد: مقابل پرسپولیسی که مدعی قهرمانی است با 10 نفر توانستیم گل بزنیم و موقعیت‌هایی روی دروازه این تیم خلق کنیم. ببیند این تیم الدحیل را سه بر یک برده است و این نشان می‌دهد تیم ما خوب بازی کرد و شایسته تساوی بود.

نکونام گفت: متاسفانه ما با ناداوری بازی را واگذار کردیم و از 6 بازی 4 مسابقه را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم و اصلا نباید به این موضوع فکر کنیم چون اتفاق افتاده ولی قبول کنید ما را از شرایط خودمان دور کرده است و بعد از بازی گفتند نمی‌دانیم نکونام برای پرسپولیسی‌ها خط و نشان کشیده است و باید بگویم که من بچه تهران هستم و در همان تهران می‌توانم حقم را بگیرم و اینجا فوتبال است میدان جنگ نیست و این را کاملا دروغ و کذب نوشته‌اند که اصلا چنین چیزی نبوده که به تیم ما بی‌احترامی کرده باشند و بخواهیم دور برگشت جبران کنیم که اصلا از طرف ما چنین چیزهایی مطرح نمی‌شود.

وی در رابطه با داوری‌ها نیز بیان داشت: ما درباره کرمانشاهی اشتباه کردیم و اصفهانیان رئیس کمیته داوران اشتباه کرد که وی را داور بازی ما گذاشت که کرمانشاهی در بازی تراکتور اخراج و پنالتی را برای نساجی نگرفت و بعد از دو هفته بعد هم داور ما شد که وقتی اشتباه او مستقیما روی نتیجه بازی اثرگذار بود، چطور دوباره بازی ما را سوت می‌زند؟ این‌ها طبیعی نیست و تیم ما حد و تحملی دارد و دیگر صدای همه در آمده است و همه ناراحت هستند و اکنون بعد از بازی با هواداران صحبت کردم که همه ناراحت و معترض هستند.

سرمربی نساجی مازندران تاکید کرد: تلاش می‌کنیم آنها را آرام کنیم ولی بالاخره تماشاگر است و یک جا کاسه صبرش لبریز می‌شود اما در بازی پرسپولیس داور چهارم روی اخراج شجاعی صد درصد مقصر بود و خودش را وسط انداخت و در بقیه صحنه‌ها داور بازی را کنترل کرد که در کارت زرد دادن به آبشک هم اشتباه کرد چون می‌خواست بازیکن پرسپولیس را ساکت کند ولی به نظرم بازیکن آنها باید خیلی زودتر اخراج می‌شد که داور چهارم حتی در یک صحنه به داور گفت مربی پرسپولیس باید اخراج شود که اصلا کرمانشاهی توجهی نکرد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.