پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نکونام: امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم

0

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از قائمشهر، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شناخت کافی نسبت به تیم امسال پارس جنوبی نداریم. تیم ما بیشترین تغییر را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتری داشته، اما هر هفته بهتر می‌شویم. پارس تیم خوبی است اما امیدوارم فردا دست پر از زمین خارج شویم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد افزایش قیمت بلیت به 10 هزار تومان گفت: من به این مسئله ورود نمی‌کنم چون به من ارتباطی ندارم. دوست دارم همه تماشاگران در ورزشگاه حاضر باشند. اگر مشکل تماشاگران مالی است، تنها کاری که می‌توانم بکنم، این است که فاکتور بیاورند و من پول آن را حساب کنم! (با خنده)

سرمربی نساجی با بیان اینکه تیمش در همه دیدارها برای پیروزی به زمین می‌رود، عنوان کرد: دو بازی گذشته پارس جنوبی را دیدیم و این تیم را به خوبی آنالیز کردیم. در بازی قبل هم خیلی سرتر از تراکتورسازی بودیم و می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. قبل از دیدار هفته گذشته هم به بازیکنان گفتم فقط برای برد به زمین می‌رویم. توشاک هم پس از بازی لطف داشت و گفت نساجی خیلی خوب بازی کرد و استحقاق برد را داشت.

 /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.