پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نقش کلیدی عالیشاه، فردا گل میزنی؟

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ورزش سه تیم پرسپولیس تهران عصر فردا بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برابر تیم الدحیل قطر انجام می‌دهد و به دنبال جبران شکست 1-0 مرحله رفت مسابقات است. این در صورتی است که برانکو در این بازی بر روی درخشش عناصر هجومی خود حساب ویژه‌ای باز کرده و از آن‌ها حداقل دو گل می‌خواهد.

امید عالیشاه که برای گذراندن دوران سربازی خود از پرسپولیس جدا و به تراکتورسازی ملحق شده بود، درگیر حواشی و محرومیت عجیب این باشگاه تبریزی شد و مدت زیادی را دور از زمین مسابقه گذراند. وینگر سرعتی قرمزپوشان که از ابتدای لیگ هجدهم به پرسپولیس بازگشت حالا  یکی از مهره‌های ثابت برانکو در ترکیب قرمزپوشان محسوب می‌شود. وی تا پایان هفته ششم لیگ هجدهم تنها یک پاس گل برای یاران خود ارسال کرده است و در امر گلزنی روند منفی را پشت سر می‌گذارد و به دنبال پایان دادن به این روند است.

عالیشاه در بازی رفت مقابل الدحیل در نیمه اول مسابقه یک موقعیت طلایی و تک به تک را هم با بدشانسی از دست داد و حالا به دنبال جبران آن فرصت مقابل طرفداران خودی است. درست در روزی که پرسپولیس سیامک نعمتی را به علت محرومیت در اختیار ندارد، عالیشاه می‌تواند با درخشش مقابل حریف قدرتمند قطری بار دیگر به مرد محبوب سکوهای آزادی تبدیل شده و این بار پرسپولیس را در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.