پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

نصب 28 کنتور گاز در شهر کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه: جعفر احمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری در واکنش به خبر این خبرگزاری در ارتباط با نصب نبودن یک کنتور در شهر کیاسر اظهار کرد: تاکنون 28 کنتور گاز در شهر کیاسر نصب شده است.

وی با بیان اینکه از این 28 مورد 15 خانه در شهر کیاسر گازدار هستند افزود: 13 کنتور دیگر نصب شده مشکل فنی داشته که مشترک باید پیگیر این امر باشد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: پست امداد شرکت گاز در شهر کیاسر شبانه‌روز برای رفع مشکلات گاز مشترکان مستقر است.

این مسؤول با اشاره به اینکه اواخر تابستان سال جاری حدود 1000 علمک در شهر کیاسر نصب کردیم تا قبل از فصل سرما مردم از نعمت طبیعی گاز برخوردار شوند خاطرنشان کرد: در همان زمان به مردم برای لوله‌کشی و تأیید نظام مهندسی اطلاع داده شد و اواسط مهرماه گاز از خط لوله 42 اینچ دامغان، ساری، نکا به شهر کیاسر تزریق شده است.

احمدپور با بیان اینکه وظیفه و مأموریت شرکت گاز مازندران کاری خدماتی بوده که در حال انجام است بیان کرد: خانه‌هایی که کنتور گاز برای آنها وصل نشده است هنوز اقدام به اشتراک پذیری نکرده‌اند.

وی افزود: افرادی که اشتراک‌پذیری را انجام دهند در صورت نداشتن نقص 48 ساعت پس از آن، کنتور در درب منازل نصب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به نصب 1000 علمک در شهر کیاسر افزود: مردم بعد از لوله‌کشی داخل منازل و تایید نظام مهندسی نسبت به اشتراک‌پذیری از طریق دفتر پیشخوان اقدام کنند تا هرچه سریع‌تر کنتور گاز برای منازلشان نصب شود.

احمدپور در پایان گفت: 28 کنتور گاز در شهر کیاسر نصب شده است و دلیل نصب نشدن کنتور برای دیگر مشترکان عدم اقدام برای درخواست اشتراک‌پذیری از سوی مردم بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.