پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

روستاهای بخش چهاردانگه امسال گاز دار می شود

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: احمد احمدپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنگ امروز جنگ اطلاعات و اخبار بوده که باید اخبار و اطلاعات صادقانه و مورد اعتمادباشد و بدانیم رسانه‌ها می توانند به رفع ناهنجاری‌ها کمک کنند.

وی با اشاره به گازرسانی به مناطق روستایی استان، افزود: طرح ابتدایی دولت گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار بود که طرح گازرسانی نوشته پکیج‌ها آماده شد و مناطق دوردست مانند دودانگه، چهاردانگه، پول،کجور، ارتفاعات و مناطق هزار جریب امسال و بخشی سال آینده از این نعمت برخوردار می‌شوند.

احمدپور بیان کرد: طرح خط انتقال42 اینچ در استان اجرا شد که در ساعت40 میلیون مترمکعب گاز را عبور دهد که در مازندران در هر ساعت در زمان پیک بار36 میلیون متر مکعب است با این خط عرضه و تقاضا برابر شد که خوشبختانه سال گذشته قطعی گاز نداشتیم.

وی با اشاره به چهلمین سال انقلاب گفت: تا کنون در زمینه شبکه‌گذاری 20 هزار کیلومتر شبکه‌گذاری و 750 هزار علمک نصب شد و یک میلیون و334 هزار مشترک داریم و تاکنون 54 شهرگاز رسانی شد و سه شهر در دست اجرا داریم و 99.5 درصد جمعیت شهری گازدار شدند.

احمدپور گفت: دوهزار روستای استان از نعمت گاز برخوردار شدندو گازرسانی به 450 روستای استان در دست اقدام است که در زمینه گازرسانی به روستا مازندران رتبه نخست را در کشور دارد.

وی در زمینه انتقال گاز به کیاسر گفت:گازرسانی به این منطقه صورت گرفت. پروژه دودانگه به اتمام رسید و هفته دولت افتتاح می‌شود و فاز سوم آلاشت تعطیل شد.

این مسئول ادامه داد: شرکت گاز مازندران 174 میلیارد تومان مطالبات دارد که 74 میلیارد تومان مربوط به مشترکان خانگی است که مردم بدانند باید هزینه گاز پرداخت شود تا پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: بدهی گاز مازندران به پیمانکاران حدود 110 میلیارد تومان است که بابت پروژه‌های قدیمی است و پیمانکاران بومی بهتر فعالیت کردند.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.