پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

معلوم شده امضاکنندگان نامه ننگین مذاکره با آمریکا دنبال چه هستند

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه:، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره با اول تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: تبلیغات دینی و اطلاع‌رسانی و اعتقادی و معنویت بخشی بر جامعه بر عهده تبلیغات اسلامی است و رسالت بسیار سنگینی بر دوش این سازمان است.

وی به استفاده دشمن از تبلیغات روانی اشاره و بیان کرد: دشمن با بمباران تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در جامعه علیه ما تلاش می‌کند و امروز ما باید با موقعیت‌شناسی و با استفاده از ابزار و شیوه‌های نوین تبلیغی بتوانیم در عرصه‌های گوناگون تبلیغ کنیم.

امام جمعه خرم‌آباد، مهم‌<spa< span=””>ترین</spa<> جنگ دشمن را جنگ روانی و شایعه‌سازی دانست و گفت:مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.

آیت‌الله میرعمادی در ادامه به روز اصناف اشاره و خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان قشر زحمتکش و مورد اعتماد مردم هستند که اوایل انقلاب به‌عنوان بازوان انقلاب اسلامی بودند و در جنگ تحمیلی نقش مهمی ایفا کردند و امروز نیز در مقابله با جنگ و تحریم اقتصادی بازار و اصناف بسیار مؤثر هستند.

وی توضیح داد: یکی از ابزار دشمن در جنگ اقتصادی افزایش گرانی و تورم است و متأسفانه می‌بینیم عده‌ای فرصت‌طلب با استفاده از فضای آلوده که دشمن ایجاد می‌کند اقدام به گرانی اجناس می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد مطرح کرد: گرانی فشار سنگینی به مردم آورده است و لذا دولت باید به دنبال حل این مشکل باشد و اصناف نیز باید انصاف را در نظر داشته باشند و قطعاً این بحران اقتصادی با کمک مردم پشت سر گذاشته می‌شود.

میرعمادی بیان کرد: چه خوب است وقتی این بحران را پشت سر می‌گذاریم مردم از اصناف و دولت راضی باشند.

وی خاطرنشان کرد: دولت و وزرا باید در بین مردم باشند و گرانی را بدانند و جای تأسف است از وزیری سؤال کنند گرانی چگونه است و او بگوید اتفاقی نیفتاده است.

امام جمعه خرم‌آباد، حمایت مردم از تیم فوتبال ایران پس از بازی خوب در جام جهانی را نشانه قدردانی آن‌ها دانست و گفت: دولت باید برای مهار گرانی تلاش کند چراکه در این صورت مردم نیز قدردان خواهند بود.

میرعمادی به سالروز تخریب بارگاه 4 امام معصوم در قبرستان بقیع اشاره و اظهار کرد: این روز برای مسلمانان روز سیاهی بوده است و آل سعود در 95 سال پیش چنین اقدام وحشیانه‌ای انجام دادند و تخریب بقاع متبرکه ائمه سندی بر مظلومیت شیعه و سیاست‌های استعماری آل سعود است.

وی به 6 تیر سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب از سوی منافقین اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری یک ذخیره اللهی برای حفظ انقلاب و پاسداری از خون شهیدان است و من پیشنهاد می‌کنم ائمه جماعت و مردم روز چهارشنبه برای سلامتی رهبر انقلاب سجده شکر به‌جا آورند.

امام‌ جمعه خرم‌آباد در ادامه به ترور شهید آیت‌الله بهشتی اشاره و بیان کرد: منافقین به خیال خام خود فکر می‌کردند با ترور شهید بهشتی انقلاب را از بین می‌روند.

میرعمادی تصریح کرد: اسم قوه قضاییه که پیش می‌آید عدالت و قاطعیت به ذهن مردم می‌آید و لذا مردم انتظار برخورد با فساد و اجرای حق و عدالت را دارند از این رو دستگاه قضا در این زمینه باید دقیق و انقلابی عمل کند.

وی تشریح کرد: گرچه دستگاه قضا کارهای خوبی انجام داده است اما انتظار مردم بیشتر از این‌ها است و اگر مفسد اقتصادی داریم مردم انتظار برخورد قاطع با این مفسدین و دانه درشت‌ها را دارند.

امام جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: باید مواظب باشیم که برخی به دنبال تخریب و تضعیف دستگاه قضا هستند که قطعاً این راه درستی نبوده و به صلاح کشور نیست.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به نامه ننگین و ذلت‌بار 100 نفر از فتنه‌گران به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهور آمریکا می‌خواهد انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما این فتنه‌گران این نامه را می‌زنند.

وی با بیان اینکه برخی از امضاکنندگان این نامه سابقه زندان و اقدامات ضد دینی دارند، خاطرنشان کرد: امروز آمریکا برای ریشه‌کن کردن انقلاب دندان‌ تیز کرده‌ است، اما این‌ها چنین ننگی را انجام می‌دهند و معلوم شد که این‌ها جز چه جریاناتی هستند.

میرعمادی متذکر شد: این نامه ننگین همسو شدن با دشمنان انقلاب اسلامی برای از بین بردن آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز کشتار عجیبی توسط آل سعود و امارات علیه مردم یمن صورت می‌گیرد، اما جام جهانی فوتبال باعث شده خیلی به آن توجه نشود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.