پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مطالعات احداث سد چهاردانگه ساری انجام شد

0
 به گزارش گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ، جواد طوسی امروز در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در فرمانداری ساری، اظهار داشت: چهار هزار کیلومتر وسعت منابع امور آب ساری بوده که چهار بخش در ساری و دو بخش در میاندورود را شامل می‌شود.

وی افزود: 195 آب بندان با سه هزار و 309 هکتار وسعت و 81 میلیون متر مکعب حجم ذخیره‌سازی در ساری بوده و 213 رشته انهار آبیاری و 215 سردهنه و 110 هزار هکتار کل اراضی تحت پوشش است.

مدیر امور آب روستایی ساری و میاندورود تصریح کرد: برای ساخت عملیات عمرانی تصفیه‌خانه ساری 99 میلیارد تومان هزینه شد که امسال نیز 19 میلیارد تومان برای طرح توسعه آن اعتبار اختصاص یافت.

وی بیان کرد: وضعیت سد مخزنی شهید رجایی در سال گذشته 80 میلیون متر مکعب و امسال27 میلیون متر مکعب است.

طوسی با بیان اینکه آب‌های زیرزمینی با افت ذخیره آب مواجه بوده که با همکاری نیروی انتظامی، 20 دستگاه حفاری غیرمجاز آب کشف شد، افزود: جلوگیری از شن و ماسه در انهار و رودخانه، جلوگیری از برداشت بیش از اندازه منابع آب می‌تواند در حفظ منابع آبی کمک کند.

وی افزود: مطالعات و نقشه برداری برای سد چهاردانگه ساری انجام شد که اعتبارات باید به موقع و به میزان اختصاص یابد.

جانشین فرمانده انتظامی ساری نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه بوده که برای افزایش امنیت و نظم درجامعه باید خود مردم حضور و مشارکت فعال داشته باشند.

مصطفی خلیلی افزود: باید با جدیت موارد و معضلات شهرستان با تعامل وهمکاری رفع شود.

وی تصریح کرد: ادارات باید مسائل و مشکلات مردم را به موقع رفع کنند تا مردم جلوی ادارات اقدام به تحصن نکنند. پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شعار امسال نیروی انتظامی است که از نخستین روز سال تا پایان نیروی انتظامی در کنار مردم هستند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی به طور جد اجرا می‌شود. برای جلوگیری از سرقت در اماکن عمومی و خصوصی ادارات نسبت به نصب دوربین اقدام کنند، افزود: بخشداری‌ها نیز نسبت به نصب دوربین در ورودی روستا اقدام کنند تا زمان بروز حوادث پلیس از این ابزار استفاده شود./تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.