پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسائل فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی سواحل مازندران جدی گرفته شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود، ارسطو قادری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: اصل وحدت مهم‌ترین اصل در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که در زمان‌های مختلف این اصل پاسخگو است.

 

وی افزود: زمانی اصل وحدت اتفاق می افتد که زیر چتر ولایت فقیه باشیم و ملاک ایشان را در شرایط مختلف بپذیریم و اجرایی کنیم.

 

قادری بیان کرد: مردم با هر گرایش و سیاسی نقش مهمی در تصمیمات جامعه دارند که باید با عملکرد درست امید را در جامعه به وجود آوریم و از نقد منصفانه هراسی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب بنیاد برکت در جامعه سه مدرسه توسط بنیاد برکت در حال ساخت است که مدیران ادارات در زمینه حمایت کنند، افزود: مدیران فضای سیاسی جامعه را درک کنند و خواسته‌های مردم را اجرایی کنند و مدیران در برخورد با ارباب رجوع صبور باشند.

قادری بیان کرد: قصه خشکسالی در شهرستان حاکم است که در مازندران در این زمینه رتبه اول را دارد که با تشکیل ستاد بحران تلاش کردیم بحران را کاهش دهیم تا از تنش و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: اعتبارات امسال شهرستان نسبت به سال گذشته 55 درصد کاهش یافت که باید با این اعتبار همه حوزه‌ها را پوشش دهیم و با توجه به مشکل راه در شش روستای بالادست اعتبار خوبی در زمینه راه اختصاص یافت.

قادری ادامه داد: بیش از سه میلیارد تومان از مسیر سامانه کارا میان مردم توزیع شد که دربحث سرمایه در گردش اعتبارات خوبی داده شد.

وی با آغاز طرح دریا ، افزود: مسائل فرهنگی و استقرار ناجیان غریق در سواحل دریا باید جدی گرفته شود.

برخورد جدی با قاچاق کالا

امام جمعه میاندورود نیز با گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از آغاز انقلاب تاکنون برای اینکه نیروی های انقلابی را از بین ببرند به ترور شخصیت و یا شهادت شخص می پرداختند.

حجت الاسلام رضا محمدنسب افزود: پیروی از امامت و ولایت از شخصیت‌های شهید بهشتی بود که در امور خود ثابت قدم بودند و طبق فرموده امام بهشتی مظلوم زیست و مظلوم به شهادت رسید که منشا این امر مظلومیت اهل بیت هستند.

وی بیان کرد: حمایت و توسعه فرهنگ کار و تلاش تنها راه جهت مقابله با تحریم‌ها و حمایت از کالای ایرانی است که باید با قاچاق کالا به طور جدی برخورد شود.

امام جمعه میاندورود با اشاره به تنش آبی در این شهرستان گفت: با توجه به کمی آب نه تنها زمین‌های کشاورزی کشت نشد بلکه موجب بیکاری شد و با توجه به تورم و شرایط گرانی جامعه مردم را درک کنیم.

محمدنسب گفت: متاسفانه برخی اقدامات مدیران و کاهلی در انجام وظایف موجب سستی درباورهای نسل جوان به دین و نظام می‌شوند که باید صادقانه احساس مسئولیت کنند و برای مردم وقت بگذارند.

وی با تقدیر از اقدامات خوب بنیاد برکت، افزود: از بنیاد برکت انتظارداریم به مناطق محروم بیشتر توجه کند تا شاهد رونق و توسعه در منطقه باشیم.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.