پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مسؤولان آستانه تحملشان را در برابر انتقادات رسانه‌ها افزایش دهند

0

دکتر دارابی با بیان اینکه صداوسیما رسالت خود که همان زبان مردم و حامی دولت بوده را اجرایی می‌کند، افزود: جامعه ما خدمات بزرگی به نظام کرده است و باید رسانه ضمن بیان خواسته‌های مردمی در خدمت توسعه و پیشرفت استان باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه مسؤولان آستانه تحمل خود را در برابر انتقادات رسانه‌ها افزایش دهند، خاطرنشان کرد: جامعه پرسشگر مسؤولان پاسخگو را نیاز دارد و رسانه باید ضمن حفظ مرجعیت خود بتواند بیان‌کننده نیازهای مردمی و معرف توانمندی‌های توسعه‌ای مناطق باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به هوچی‌گری‌های استکبار جهانی برای بد وانمود کردن اقتدار ملت ایران گفت: هم‌اکنون ایران قدرت فرامنطقه‌ای شده و توانسته در جهان خودنمایی کند، امنیت و استقلال امروز کشور را مدیون شهدا هستیم و باید از منش خانواده‌های شهدا درس بگیریم.

به نقل از روابط‌ عمومی معاونت امور استان‌ها، صحبت‌های علی دارابی در مراسم افتتاح پروژه های رسانه ای صدا و سیمای مرکز مازندران عنوان شد.

با حضور معاونان امور استان‌ها و توسعه و فناوری رسانه ملی و مسؤولان استانی در مازندران، ۸۰ طرح فنی و رونمایی از ۱۴ طرح پژوهشی، مجموعه مستند رادیویی با موضوع اقتصاد مقاومتی و ۱۰۰ موسیقی بومی محلی صداوسیمای مرکز مازندران به بهره‌برداری رسید.

دکتر علی دارابی در این آیین همچنین با تأکید بر هم‌افزایی در عرصه مدیریت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی در دستور کار جامعه رسانه ملی است و این امر در مراکز استانی صداوسیما با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استاندار مازندران فردی جهادی است و در همه عرصه‌ها موفق بوده است، گفت: با مشارکت استانداری مازندران سال آینده جشن پایان سیگنال‌رسانی و دیجیتال‌سازی صداوسیمای مازندران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌کنیم.  

معاون امور استان های سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌های شبکه‌های استانی نیز برنامه‌های اساسی را در رسانه ملی ترتیب داده‌ایم، بیان کرد: مازندران از استان هایی بوده که می‌تواند قطب گردشگری، صنعت و کشاورزی کشور باشد و عزم و اراده رسانه استانی در معرفی ظرفیت‌های مازندران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مصمم است.

بر اساس این گزارش، معاون توسعه و فناوری رسانه ملی هم در این مراسم گفت: آماده ایجاد ۲۲۰ ایستگاه مورد نیاز دیجیتال سازی در  مازندران هستیم.

دکتر علیدادی گفت: با مشارکت مسئولین استانی انشاءالله در سال آینده شاهد پوشش صد درصدی دیجیتال در مازندران به عنوان اولین استان در این ابعاد پوشش خواهیم بود.

آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن تبریک افتتاح پروژه‌های فنی که با هدف افزایش پوشش دیجیتال در مناطق مختلف استان و افزایش کیفیت انتقال صدا و تصویر غرب مازندران برگزار شد، به استفاده مردم غرب استان از شبکه‌های خارجی به دلیل بی‌کیفیت بودن پوشش سیما در آن خطه اشاره کرد و گفت: صدا و سیما به خاطر فکرساز و اندیشه‌ساز بودن جای حساسی است.

وی افزود: رسانه امروز چه درسیاست، فرهنگ و اقتصاد درجهان حرف اول و آخر را می‌زند. نماینده ولی فقیه به مدیریت جهادی در صداوسیما تأکید کرد و ادامه داد: صدا وسیما به خاطر سروکارداشتن با فکر و اندیشه مردم باید مدیریت جهادی را جدی بگیرد و هرزمان که مدیریت جهادی جدی گرفته شود و بروکراسی نباشد، موفق خواهد بود.

مهندس اسلامی استاندار مازندران نیز در این مراسم، صدا وسیما را آیینه تمام نمای وضعیت جامعه دانست و گفت:  صدا و سیما سامانه هوشیاری و حاکمیت جامعه ایران است که در رشد و تعالی کشور می تواند نقش آفرین باشد.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان اینکه سیاست های جدی دشمنان، ناکارآمد جلوه دادن نظام است، ادامه داد: امروز سایت ها و شبکه های مختلف خبری علیه اهداف، سیاست ها و عملکرد جمهوری اسلامی سخن پراکنی می کنند و با القائات خود بر این موضوع همت گماشتند که جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، وی در ادامه تصریح کرد: در برابر توطئه های دشمنان، هوشیاری و حضور در صحنه باید همواره کارآمد تر و رو به فزونی باشد.

اسلامی در پایان بر ضرورت پوشش صد درصدی صدا و سیمای مازندران تاکید کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.