پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مرگ یک کارگر در حریق مرغداری در ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایسنا، علی حسین‌زاده  گفت: طی تماس شهروندان در ساعت 14 و 52 دقیقه روز دو شنبه 14 آبان ماه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر حریق گسترده مرغداری و محبوس شدن کارگران در آن بلا فاصله آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی افزود: این آتش‌سوزی در یک سوله به مساحت 1600 متر در دو سالن به ظرفیت  8 هزار قطعه جوجه مرغ واقع در جاده جویبار روستای حاجی آباد رخ داد. به محض ورود به محل حادثه با دود غلیظ و چند کارگر مصدوم و دچار دودگرفتگی برخورد کردیم.

رئیس اداره عملیات اتش نشانی ساری تصریح کرد: با توضیحات یکی از مصدومین با خبر شدیم که یکی از کارگران در داخل مرغداری دچار دود گرفتگی و محبوس شده است که با تلاش گروه امداد و نجات با تجهیزات کامل طی عملیات جستجو به بیرون منتقل شد.

حسین‌زاده اظهار کرد: متاسفانه در اثر شدت این حادثه کارگر جان باخته بود و تلاش عوامل آتش نشانی و اورژانس برای احیای وی موثر واقع نشد.

وی افزود: در این عملیات 6 دستگاه خودروی آتش نشانی از 4 ایستگاه به همراه 35 آتش‌نشان اعزام شد که متاسفانه یکی از آتش نشانان نیز در حین عملیات امداد و نجات به جهت غلظت بالای دود دچار حادثه دودگرفتگی و به بیمارستان منتقل شد.

این مسئول با بیان این‌که شدت دود ناشی از حریق این مرغداری موجب دودگرفتگی دیگر سوله‌های مرغداری همجوار شد اما کارگران این سوله‌ها آسیب جدی ندیدند، یادآور شد: آتش نشانان با ایمن‌سازی محل حادثه و عملیات لکه گیری و تهویه محیط به ماموریت خود پایان دادند.

وی با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی کارگران، در خصوص علت حادثه گفت :علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.