پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم شکرانه بازگشایی مدارس شهدای الیرد و صاحب الزمان ایول برگزار شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، مراسم شکرانه بازگشایی مدارس شهدای الیرد و صاحب الزمان ایول بعد از چند سال تعطیلی امروز سه شنبه با حضور دکتر جوادی معاون پژوهشی ، رضا در خور ریس اداره طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه، نوریان رییس شورای اسلامی بخش مسدولین اداره آموزش و پرورش به همت مردم روستاهای الیرد و ایول برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان از تلاش مسئولین برای بازگشایی مدارس این دو روستا که باعث شده است مشکلات آنها برای تحصیل حل شود ، تقدیر و تشکر کردند.

دبستان روستای الیرد با 7 دانش آموز و دبستان روستای ایول با یک  دانش آموز بعد از وقفه چند ساله مجدد بازگشایی شد و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این دو روستا به اهتزاز در آمد.

دکتر جوادی در این مراسم هدف از بازگشایی این مدارس را ایجاد عدالت آموزشی برای دانش آموزان دانست و گفت: من نگاه ویژه ای به منطقه چهاردانگه دارم و  از خداوند متال خواستم تا بتوانم با دایر کردن این مدارس در نزد مردم شریف چهاردانگه شرمنده نباشم.

دکتر جعفری بخشدار چهاردانگه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از شورای اسلامی و دهیار این روستاها برای همکاری در بازگشایی این مدارس از معلمان خواست  تا دانش آموزان را برایجامعه پذیری بیشتر آماده کنند.

وی افزود نظام جمهوری اسلامی با دایر کردن مدرسه برای یک دانش آموز می خواهد ثابت که در تعلیم و تربیت مسایل مالی مهم نیست بلکه آینده کشور مهم است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.