پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مراسم افتتاح پروژه مهر 1396 آموزش و پرورش چهاردانگه در روستای ازنی

0

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه،مراسم افتتاح پروژه مهر 96 منطقه، امروز 15 تیر ماه 1396 با حضور اعضای شورای آموزش و پرورش، شورای اسلامی و دهیار روستای ازنی برگزار شد.

این مراسم در «مدرسه شهید سلیمانی فرد» روستای ازنی همزمان با آغاز بهسازی و تعمیرات دبستان مذکور برگزار شد.

سلطانی(بخشدار منطقه) و شریعت نژاد(رییس آموزش و پرورش چهاردانگه)، در این مراسم راهکارهایی برای اجرای احسن برنامه های پروژه مهر 96 ارائه دادند.

رییس آموزش و پرورش چهاردانگه، در حاشیه این مراسم، طی گفتگو یی با روابط عمومی اداره، ضمن تشکر از کلیه اعضای ستاد و کمیته ها و همچنین زحمتکشان بخش اجرایی فعالیت های پروژه مهر گفت: هدف از پروژه مهر، مهیا سازی هرچه بهتر فضا و امکانات، جهت شروع سال تحصیلی جدید است.

 وی افزود: پروژه مهر به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که آموزش و پرورش با استفاده از تجارب و ظرفیت های موجود، از هم اکنون برای آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی و برای اجرای آن ها تلاش می کند تا فضای مدارس را هر چه بهتر برای سال تحصیلی جدید (خصوصا فضاسازی به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش) مهیا نماید که دانش آموزان، اول مهر 96 را در فضایی مناسب و محرمی و حسینی، قدم به مدرسه بگذارند  و اجرای احسن این برنامه ها نیازمند مساعدت بخشدار محترم و ادارات دیگر منطقه می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.