پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ “علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته جاری، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران اعمال خواهد شد.

وی افزود: تردد موتور سیکلت تا روز شنبه 30 تیرماه از محورهای کندوان و سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران، اضافه کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 جمعه 29 تیرماه تا ساعت یک بامداد شنبه 30 تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 جمعه تا ساعت یک بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: در محور هراز تردد تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز چهارشنبه 27 تیرماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران،گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.