پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مجمع نخبگان جوان استان مازندران تشکیل می‌شود

0

اسماعیل پهلوان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، با بیان اینکه آمل از جمله شهرهای مازندران است که دارای جوانان مستعد و کوشایی است اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان در اجرای برنامه‌های خود برای جوانان به دنبال شناسایی جوانان نخبه و برتر یسن تمام دستگاه‌های اجرایی افتاده است.

وی افزود: به منظور شناسایی این جوانان با هماهنگی ستاد شورای اداری جوانان به فکر تشکیل مجمع نخبگان جوان در شهرستان آمل افتادیم.

پهلوان با اشاره به اینکه جهت شناسایی این جوانان در همه حوزه های مختلف چون فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و ورزشی باید اقدام شود، عنوان کرد: با جمع‌آوری این جوانان در بخش‌های مخترعین، المپیاد، قهرمانان مسابقات آسیایی و جهانی انتخاباتی برگزار و از بین آنها اتاق فکر در مجمع نخبگان جوان تشکیل می‌شود.

رئیس ورزش و جوانان آمل با اعلام اینکه در این شهرستان ممکن است نخبگانی باشند که تا به حال شناسایی نشده باشند، اظهار داشت: با راه‌اندازی مجمع نخبگان جوان برنامه‌ها برای جوانان برتر شهرستان با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر به اجرا در می‌آید و در مراسمات قدردانی منطقی‌تر مورد تجلیل واقع می‌شوند.

وی با اشاره به وجود خانه جوان و فعالیت آن برای جوانان در این شهرستان تصریح کرد: این اداره به دنبال پیگیری مکانی برای خانه جوان است تا اهداف برنامه‌های جوانان در حوزه‌های مختلف به اجرا درآید.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.