پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| گرگانی: به شگفتی‌سازی فکر نمی‌کنیم/ماشین‌سازی تیم قابل احترامی است

0

به گزارش خبرنگار تسنیم از بابل، ابوذر گرگانی، سرمربی تیم فوتبال ستاره کاسپین بابل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: تفکرات ما بر مبنای منطق است و سعی می‌کنیم در مقابل تیم ماشین‌سازی که پتانسیل بالایی دارند و از بازیکنان با کیفیت که گل سر سبد آن ها آندرانیک تیموریان می‌باشد. ما سعی می‌کنیم که فردا فوتبال منطقی بازی کنیم تا در قسمت دوم بازی بتوانیم به برد فکر کنیم.

وی گفت: این تیم حاصل تفکرات 5 ساله است و خدا را شاکریم که توانستیم امسال در این مرحله جام حذفی قرار بگیریم و امیدوارم که فردا از آبروی فوتبال مازندران و بابل دفاع کنیم.

سرمربی تیم کاسپین بابل در رابطه با این سوال که آیا تیم کاسپین می تواند شگفتی‌ساز شود یا خیر بیان کرد: ما اصلاً به دنبال شگفتی نیستیم و سعی می‌کنیم که به دنبال ارائه فوتبال منطقی باشیم و با تفکراتی که مدنظر کادر فنی و مدیریت تیم ماست شاید بتوانیم به شگفتی نیز دست پیدا کنیم.

گرگانی در رابطه با این سوال که آیا به قهرمانی و رسیدن به آسیا فکر می‌کنید یا خیر افزود: تیم ما باید در واقعیت فوتبالی و جایگاه و در حد و اندازه خود فکر کند و ما به فکر کردن در رابطه با رسیدن به آسیا خیلی دور هستیم اما می‌خواهیم که در جایگاهی که هستیم موفق باشیم و موفیقت خود را به همگان ثابت کنیم.

وی گفت: آقای گل جام حذفی از تیم ماست و کادر فنی و مدیران تیم و حتی بازیکنان تیم از بهترین‌ها هستند و به جرأت می‌توانم بگویم که این بازیکنان شاید به بهترین نسل فوتبال بابل یا مازندران شوند و آینده درخشانی خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین بابل در رابطه وضعیت چمن ورزشگاه سیمرغ نیز بیان داشت: زمین ورزشگاه سیمرغ مصنوعی می‌باشد که از یک جهت برای تیم ما خوب است چون زمانی که روی چمن طبیعی بازی می‌کنیم و بخواهیم روی چمن مصنوعی بازی کنیم برای ما راحت می باشد و می‌توانیم آسان‌تر حرکت کنیم اما در مقابل نیز آسیب‌هایی را به تیم ما و بازیکنانمان وارد می کند و این مشکلاتی هست که فعلا در شهر ما وجود دارد و امیدواریم که هرچه زودتر پروژه زمین ورزشی هفتم تیر بابل به پایان برسد.

گرگانی در مورد حضور تماشاگران بابلی در این بازی خاطرنشان کرد:هدف تماشاگران لذت بردن از بازی ها می باشد و برای تیمی مثل تیم ما که در دسته‌های پایین‌تر وجود دارد حضور تماشاگران بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند به بازیکنان و کادرفنی تیم روحیه دو چندانی را تزریق کند و ما سعی می‌کنیم که بتوانیم جایگاهی رو برای تیم خودمون شکل بدهیم که بتوانیم تماشاگران را به ورزشگاه ها بکشانیم.

 /ف

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.