پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران میزبان همایش بین المللی توسعه و مهندسی ساخت شد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، کامران حسن زاده امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نگاه به نظام مهندسی در 20 سال اخیر در زمینه تهیه نقشه بوده اما اکنون چندسالی است که در بحث صنعتی شدن ساختمان هدایت شده است.

وی افزود: برگزاری این همایش  در جهت انتقال تجربه و علم آموزی به فارغ التحصیلان و مهندسان است. نظام مهندسی در زمینه مقاوم‌سازی پیشرفت کرد اما در زمینه نماسازی و معماری داخل نیاز به آموزش داریم.

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: نظام مهندسی ساختمان 35 هزار عضو دارد که باید مهندسان را به علم روز دنیا آشنا کنیم.

حسن زاده افزود: صدور خدمات مهندسی و ارائه عملکرد مهندسان استان و کشور بوده که با پیگیری انجام شده این همایش 27 تا 29 تیرماه در متل بانک ملی بابلسر و نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی نیز در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: صنعت ساختمان علمی به روز و در حال پیشرفت بوده که باید کاری کنیم تا کشورهای حاشیه از مهندسان کشورهای ما استفاده کنند.

دبیر رویداد بین المللی توسعه و مهندسی ساخت تصریح کرد: با همکاری دانشگاه مازندران ، تفاهم نامه ای با کشورهای ایتالیا، آلمان،اتریش، هند، اسپانیا و کره منعقد تا در زمینه انتقال تجربه تعامل صورت گیرد.

وی افزود: این همایش فرصتی است تا مهندسان  جهت شناسایی توانمندی خود استفاده کنند. جایگاه نظام مهندسی ساختمان  مازندران در رتبه دوم و سوم قرار دارد.

حسن زاده افزود: انبوه‌سازان، شهرداران و شوراهای شهر در این همایش حضور دارند و در پایان گواهی نامه بین المللی دریافت می‌کنند.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.