پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| لیگ دسته یک فوتبال کشور؛ بابلی‌ها در اندیشه فرار از بحران

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، رقابت‌های هفته پنجم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارها تیم فوتبال خونه به خونه بابل میزبان پرسپولیس پاکدشت است.

اکبر محمدی سرمربی تیم خونه به خونه بابل لیگ دسته یک را با شکست آغاز کرد و روند ناکامی‌های‌اش در هفته‌های آینده نیز ادامه داد تا جایی که با شکست در جام حذفی مقابل سیراف کنگان تیمی گمنام از بوشهر که در لیگ استان حضور دارد این ناکامی‌ها تکمیل شد.

پرسپولیس پاکدشت که با خرید امتیاز استقلال جنوب تهران وارد لیگ دسته اول شده است، ستاره‌های نامداری را خریداری کرده است و دست به خرید بازیکنان سابق لیگ برتر همچون هادی شکوری، امیر حسین فشنگچی و مهرداد جماعتی کرده است تا تیمی کاملاً با تجربه را روانه این رقابت‌ها کند.

نکته قابل توجه این دیدار حضور هادی شکوری و امیرحسین فشنگچی که سابقه بازی در تیم خونه به خونه را نیز دارند در تیم پاکدشت است.

شاگردان فرهاد کاظمی اگر چه لیگ دسته اول را خوب آغاز کردند اما با شکستی که در مقابل قشقایی متحمل شدند نتوانستند روند خوب خود را ادامه دهند و حال می‌خواهند با برتری مقابل خونه به خونه در بابل مسیر خوب خود را ادامه دهند.

تیم خونه به خونه بابل در چهار بازی گذشته خود فقط دو مرتبه موفق به گلزنی شده است که هر دو گل خود را نیز به تیم صدرنشین گل‌گهر زده بود و از این حیث آمار ضعیفی محسوب می‌شود و اکبر محمدی باید فکری به حال خط حمله خود کند اما در مقابل نیز خط دفاعی پرسپولیس پاکدشت با وجود بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار دارد در سه بازی قبلی دو گل دریافت کرده که می‌تواند جای نگرانی را برای فرهاد کاظمی باقی بگذارد.

با این تفاسیر دو تیم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول کشور ندارند و تنها چاره آنها برای فرار از جایگاه فعلی کسب سه امتیاز حساس این دیدار است.

خونه به خونه میزبان این دیدار با یک امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار دارد و پرسپولیس نیز با 4 امتیاز در مکان دهم قرار دارد.

گزارش از علی گرجی‌پور

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.