پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| رسانه‌ها مردم را به خرید بیشتر کالای ایرانی ترغیب کنند

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا،عبدالجواد توحیدی مقدم شامگاه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان در اردوگاه شهدای ارتش اظهار داشت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایران نامگذاری شد نقش حکومت، تولیدکنندگان و مردم مشخص شده که باید برای اجرایی کردن این مهم همه باهم تلاش کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان باید نسبت به تولید کالای با کیفیت اقدام و مردم به خرید کالای ایرانی رغبت بیشتری نشان دهند.

توحیدی مقدم با اشاره به اهمیت کار رسانه در جامعه، تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در ایجاد فضای امن اقتصادی و روانی جامعه تاثیرگذار هستند که باید در تبیین نقش خود در جامعه مفید فایده باشند.

سرپرست فرمانداری نکا گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان مردم و نظام بوده و حواسمان به شایعات دشمنان باشد و در نقاطی که آسیب‌پذیر هستیم باید اصحاب رسانه با قلم خود آرامش را در جامعه ایجاد کنند.

توحیدی مقدم افزود: در فضای مجازی و رسانه‌ای که جزیی از زندگی شخصی افراد بوده که باید حقوق اساسی و شهروندی افراد در انعکاس اخبار رعایت شود.

وی گفت: ارتقا آگاهی‌های عمومی مردم یکی از وظایف اصحاب رسانه است که ابتدا خود اصحاب رسانه باید آموزش‌های لازم را ببینند.

سرپرست فرمانداری نکا افزود: اصحاب رسانه از لحاظ فکری، معنوی و ارزشی بیشتر نیاز به توجه دارند که این امر از هدایای مادی ارزش دارد که باید مدیران ادارات قدردان این قشر زحمتکش جامعه باشند و اصحاب رسانه پیگیر مطالبات حقه مردم باشند و درخواست و مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

توحیدی مقدم ادامه داد: وحدت میان مدیران و تکریم ارباب رجوع مشکلات را کاهش می‌دهد که باید جهت افزایش کارآیی تعامل بین دستگاهی را افزایش دهیم.

در پایان مراسم از خبرنگاران شهرستان نکا با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 /ح

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.