پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران رتبه دار در بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی

0

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف برجام برداشتن تحریم بود و رفع اتهام فعالیت های مشکوک نظام و هسته ای از جمله دستاوردهای برجام به شمار می رود در واقع مهمترین دستاورد برجام این بود که این اتهام از سر جمهوری اسلامی برداشته شود.

اسلامی یادآورشد: پس از رفع اتهامات هسته ای، دشمنان بحث حقوق بشر را بهانه کرده اند و این بهانه به این دلیل آن است که ایران کشوری مستقل است و زیرپرچم خود تلاش می کند.

استاندار مازندران افزود: مبارزه با بیکاری را از برنامه ها ی مهم دولت است و مازندران بالاترین میزان فارغ التحصیلان بیکار را در کشور دارد.

وی گفت: تحقیق و پژوهش برای سرمایه سازی باید مورد توجه قرار گیرد؛ انسان و شکوفایی انسان در جامعه کنونی قدرت محسوب می شود و باید به آن  ارزش گذاشته شود.

اسلامی تصریح کرد: برای فرار از بیکاری و افزایش مهارت آموزی، باید مهارت آموزی را مدنظر قرار داده و دانشگاه ها باید کارآفرین شوند.

اسلامی بر لزوم راه اندازی کسب و کارهای نوین و ایجاد شرکت های دانش بنیان در استان تاکید کرد و گفت: برای آینده مطلوب که مورد وفاق همه مازندرانی ها است باید برنامه داشته باشیم.

وی یادآورشد: دو کارگروه جوانان، خلاقیت و نوآوری و کارگروه بزرگان و اندیشمندان مازندران به کارگروهای استان افزوده شده و  در این کارگروها سعی کردیم از تمام اقشار، اساتید استفاده شود.

استاندار مازندران بر لزوم راه اندازی کسب و کارهای نوین و ایجاد شرکت های دانش بنیان در استان تاکید و خاطرنشان کرد: نمیتوانیم با تکنولوژی و ساز و کار گذشته به سمت آینده برویم و اگر با این روال ادامه دهیم نمیتوانیم به رقابت بپردازیم.

اسلامی گفت: تغییر و تحول با جابجایی انسان ها اتفاق نمی افتد بلکه با تغییر رویکرد و فکر می شود ساختار و مدیریت را متحول کرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.