پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران دیار رویش علمای دینی است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد اسلامی امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران اظهار داشت: مازندران دیار علویان و سرزمین رویش علماست که برای دنیای اسلام افتخارآفرین است و همه ما باید قدردان انقلاب و بزرگان و علما باشیم.

وی افزود: اکنون باید از روش‌های سنتی به سمت روش‌های نوین حرکت کنیم و روش‌های اصولی در تربیت نسل جدید با رویکرد دینی اسلامی و نشر معارف اسلامی را گسترش دهیم.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز دشمن با ناتوی فرهنگی ایمان مردم را هدف قرار داده تا حکومت الهی را از بین ببرد و سرمایه‌گذاری استکبار و صهیونیسم در درون خانواده‌ها شکل گرفت تا به بنیان خانواده‌ها آسیب برسانند که باید حواسمان باشد.

اسلامی گفت: در شرایط کنونی نیازمند وحدت بین همه جامعه هستیم و یادمان باشد پیروزی انقلاب با کلمه الله و وحدت کلمه بوده اکنون نیز با این سلاح باید حافظ انقلاب و دستاورد آن باشیم.

نگهبانی واقعی از اماکن دینی

مدیر جدید حوزه‌های علمیه مازندران نیز در این مراسم گفت: مساجد برترین اماکن و مراکز در جامعه اسلام بوده که در طول تاریخ مورد هجمه فراوان بدخواهان نظام توحیدی قرار گرفتند که باید به درستی نگهبان این اماکن باشیم.

حجت الاسلام محمود ابوترابی افزود: تحقق اهداف و مطالبات مقام معظم رهبری در پروش طلاب عالم با نگرش جهانی و توانمند در امور دینی، گسترش سطوح عالیه و رشته‌های تخصصی بومی استانی و انجمن علمی بخشی از برنامه‌های حوزه علمیه است.

در این مراسم با تکریم از خدمات حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری، با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام محمود ابوترابی به سمت مدیر حوزه‌های علمیه مازندران منصوب و معارفه شد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.