پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| جستجوی امدادگران برای پیدا کردن اجساد پدر و فرزند کرجی ادامه دارد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، جمشید نیکزاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی با مرکز 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر استان، مبنی بر اعلام غرق شدن جوان 25 ساله ای به نام (ی.لبافی) و پدرش (ع.لبافی)، در رودخانه خروشان هراز در منطقه امامزاده علی(ع) کیلومتر 90 از آمل، بلافاصله تیم‌های امدادی به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در این عملیات سه تیم امدادی شامل پایگاه‌های امداد جاده ای پلور، گزنک و رینه جمعیت هلال احمر شهرستان آمل به منطقه اعلام شده حضور یافتند.

نیکزاد گفت: پسر 25 ساله خانواده به طور ناگهانی به داخل رودخانه سقوط کرده و پدر خانواده برای نجات جان فرزندش به داخل رودخانه می‌رود که متاسفانه آب هر دو نفر را با خود می‌برد.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل ادامه داد: خوشبختانه پسر خانواده پس از طی مسافتی به ریشه درختی برخورد کرده و از غرق شدن نجات پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عملیات جستجو برای یافتن پدر خانواده (ع. لبافی) ادامه دارد؛ گفت: تیم‌های امدادی اعزامی از پایگاه‌های رینه، پلور و گزنک در حال جستجو برای یافتن و نجات فرد غرق شده هستند ولی تاکنون اثری از پدر مغروق پیدا نشده است.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.