پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| جدال شاگردان عطایی با سربازان عقاب برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، رقابت‌های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه از سرگرفته می‌شود و شاهد جدال‌های جذاب در شهرهای مختلف هستیم که در یکی از دیدارهای مهم هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم‌های کاله آمل و عقاب نهاجا از ساعت 16 در سالن پیامبر اعظم شهرستان آمل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دو تیم از رقبای قدیمی یکدیگر محسوب نمی‌شوند ولی شاگردان بهروز عطایی انگیزه بسیار زیادی برای ادامه روند پیروزی‌های خود دارند و می‌خواهند با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول برای حضور در مرحله پلی آف تثبیت کنند.

تیم عقاب نهاجا که یک تیم نظامی است و امسال در لیگ برتر والیبال حضور پیدا کرده است با جذب چندین بازیکن سرباز تیم خود را تقویت کرده است اما مثل همیشه عقاب نیز مانند تیم‌های نظامی دیگر فقط برای بقا می‌جنگد.

نکته قابل توجه این دیدار حضور ابوالفضل قلی پور لیبروی سابق تیم کاله در تیم حریف بوده که بعد از چندین سال حضور در آمل حالا باید در لباس یک تیم نظامی به آمل بیاید که این می تواند چالش خوبی برای این دیدار به شمار برود.

تیم کاله آمل با 25 امتیاز در رده ششم جدول رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران قرار دارد و در انسوی میدان نیز تیم عقاب نهاجا با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.