پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| جدال جذاب بابلی‌ها در مرداب انزلی برگزار می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل،تیم فوتبال خونه به خونه   در نخستین دیدار نیم فصل دوم دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف ملوان خواهد رفت.

تیم خونه به خونه بابل در حالی مقابل ملوانان قرار می‌گیرد که با روی کار آمدن اکبر میثاقیان به جای علی نظرمحمدی، پیشرفت خوبی داشتند.

تیم خونه به خونه بابل در چهار دیدار اخیر خود موفق شد به دو پیروزی و یک تساوی و یک شکست دست یابد تا اکبر میثاقیان هفت امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد و برای این تیم خانه ای امن دست و پا کند.

اما ظاهراً روند دیدار در خانه حریفان قرار است در هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم نیز تداوم یابد. با نگاهی به برنامه بازی‌های لیگ دسته اول می‌بینیم تیم خونه به خونه   به دلیل انصراف نفت تهران و سیاه جامگان مشهد از ادامه رقابت‌ها، از هفته دوازدهم تا هفته بیست و یکم رقابت‌‌ها تنها یک بار در خانه به میدان رفته است و شش دیدار را باید در خانه حریفان برگزار کند تا عجیب ترین برنامه‌ریزی تاریخ فوتبال ایران را شاهد باشیم.

ولی با این حال شاگردان اکبر میثاقیان که در تعطیلات نیم فصل، اردوی تاثیرگذاری را در تهران سپری کردند قصد دارند به روند رو به رشد خود ادامه دهند و جایگاهی در خور شان فوتبال بابل برای این تیم دست و پا کنند.

تیم خونه به خونه با 13 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد و در صورت برتری مقابل ملوان، هم فاصله اش با این تیم قعرنشین 10 امتیازی را افزایش خواهد داد و جهشی چند پله ای را در جدول رده بندی تجربه می‌کند.

دیدار ملوان بندر انزلی و خونه به خونه بابل در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شود.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.