پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| بابلسر میزبان دائمی ورزش‌های آبی‌ساحلی ایران شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، یاسر ابراهیم زاده شرمه شامگاه سه شنبه در آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی کشور در پارکینگ صفر بابلسر، اظهار داشت: مازندران به ویژه شهرستان بابلسر ظرفیت بالایی برای برگزاری ورزش‌های ساحلی دارد و برگزاری این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای معرفی ورزشکاران کشور برای حضور در رقابیت‌های آسیایی، جهانی و المپیک دارد.

وی افزود: بیش از سه هزار ورزشکار از سراسر کشور در 33 رشته ورزشی برای مدت سه روز در بابلسر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خاطرنشان کرد: مازندران دارای بیش از 500 ورزشکار مدال آور دارد و 34 نفر از این ورزشکاران اهل بابلسر هستند.

ابراهیم زاده شرمه تصریح کرد: تمام تلاش ما کشف استعدادهای ورزشی بوده و مسیر ورزش شهرستان به سمت حضور در مسابقات المپیک است.

حجت الاسلام والمسلمین محمداسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر گفت: از برگزاری چنین المپیادهایی خوشحالیم، حمایت کردیم و باز هم پشتیبانی می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم این المپیاد سال‌های سال در شهرستان برگزار تا این میزبانی برای بابلسر تثبیت شود. ما می‌خواهیم بابلسر میزبان دائمی المپیاد ورزش‌های آبی‌ساحلی در کشور شود.

سیدعلی اسد فرماندار بابلسر نیز در این مراسم، گفت: هر ساله شاهد غریق و مشکلات متعددی در سطح شهرستان بودیم و یک خلاء بزرگ در حوزه ورزش شهرستان وجود داشت.

وی افزود: پیشینه و شناختی که از گذشته نسبت به بابلسر وجود داشت از یک سو و عبور رودخانه بابلرود از وسط شهر از سوی دیگر یک بستر خوبی در شهرستان برای برگزاری جشنواره ها و المپیاد مختلف ورزشی در شهرستان فراهم کرده است.

فرماندار بابلسر خاطرنشان کرد: میهمان نوازی و فرهنگ بالای ساکنین این منطقه دست به دست هم داده تا همه در راستای حفظ حضور مسافر و گردشگر در این شهرستان گام بردارند.

اسد افزود: یکی از راه هایی که می‌توان مناسبت‌های مختلفی را در شهر ایجاد کرد تا بهتر از گذشته پذیرای میهمانان باشیم برگزاری المپیادهایی از این قبیل بوده که نقش مهمی در رونق کسب و کار مردم نیز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شکل گیری این کار افراد زیادی نقش آفرین بوده اند که از جمله آن می‌توان به امام جمعه معزز بابلسر اشاره کرد که همواره با حمایت‌های معنوی خود بسترهای مناسبی را برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این شهرستان ایجاد کرد.

فرماندار بابلسر با قدردانی از همراهی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و تلاش دستگاه‌های امنیتی شهرستان گفت: باید تلاش کنیم تا در سالهای آینده برنامه‌هایی از این دست بهتر و باکیفیت تر اجرایی شود.

در پایان این مراسم و با حضور جعفر غفارنژاد قهرمان پرورش اندام جهان و رضا یزدانی قهرمان  کشتی المپیک مشعل دومین المپیاد ورزش‌های آبی و ساحلی کشور به محل برگزاری این مسابقات در بابلسر رسید.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.