پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| امامزاده عبدالله (ع) آمل پایلوت گردشگری مذهبی مازندران شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، علیمردان رحمانی امروز در نشست خبری اصحاب رسانه این شهرستان رسانه را مهمترین رکن یعنی قلم را در دست داشتن بیان و عنوان کرد: کار رسانه‌ای به مانند رسالت انبیاء بر جایگاه اطلاع رسانی پیام خدا به مردم بسیار ارزشمند است و در رشد و تعالی نظام و دولتمردان تاثیرگذار هستند.

وی افزود: روابط عمومی نیز با تعامل و یاری رساندن رسانه‌ها در راستای انجام کارکرد جامعه به جایگاه ویژه دست می‌یابند و شایسته است روز ارتباطات و روابط عمومی را به آنها در کنار رسانه‌ها تبریک گفت.

رحمانی با بیان اینکه شورا و شهرداری شهر امام‌زاده عبدالله طی یک فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی برنامه‌های متعددی را در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده است، عنوان کرد: از مهمترین اجرای این برنامه‌ها آسفالت خیابان وصال این شهر به عنوان یکیاز مهمترین دغدغه مردم، آماده‌سازی تقویم یک طرح چشم انداز 20 با مشارکت مشاورین بومی و غیربومی، نظارت بر منطقه گردشگری آلشرود با اجرای طرح جنگل بدون زباله، اجرای طرح نهضت آسفالت بر کوچه و خیابان های شهر و برگزاری جشن هاو برنامه‌های ورزشی در طول سال است.

رئیس شورای شهر امام‌زاده عبدالله با اعلام اینکه تشکیل کمیسیون بانوان و نخبگان و تشکیل جلسات متعدد با واحدهای شهرداری و شورا از دیگر برنامه‌های سال جاری است، بیان کرد: امسال در کنار پاسخگویی به نامه‌های مردمی و مصوبات در صحن علنی شورا، نگرش شورا به منظور کمک رسانی به مردم این شهر به عنوان دغدغه‌ای مهم ادامه یابد.

وی از حمایت مسئولان استانی بر اجرای پروژه‌های مهم این شهر با جذب و تامین اعتبار بیشتر مطرح کرد و گفت: این شهر با معرفی مشهد مازندران در جهت این حمایت می‌تواند با بهره‌مندی از بخش جنگل و کوهستان به خصوص آستان مقدس امام‌زاده عبدالله در بخش گردشگری با جذب گردشگران خارجی و داخلی در جایگاه ویژه کشوری قرار گیرد.

اجرای طرح جنگل بدون زباله در منطقه جنگلی آلشرود امام‌زاده عبدالله

شهردار امام‌زاده عبدالله مازندران نیز با بیان اینکه امام‌زاده عبدالله با توجه به موقعیت جغرافیایی و منطقه‌ای بر مبنی شعارم به یک گردشگری مذهبی تبدیل کرد، گفت: با شروع فعالیت در این شهرداری مهمترین برنامه به سمت ایفای مبلمان شهری چون احداث میادین، ایجاد فضای سبز و پارک ها، پروژه‌های بومی و منطقه‌ای بوده است.

جواد صلواتی با اعلام اینکه اکنون اجرای ساخت پنج میدان دماوند، شهدا، کارگر، شهید توکلی و ولیعصر را در برنامه داریم، افزود: همچنین احداث چهار پارک جنب شهرداری با طراحی کاملا چوبی، ولیعصر، اسپند و کاسمده در کنار ساخت زمین ورزشی با استاندارد دستور کار داریم.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگی نیز اجرای مراسم بین‌الحرمین از امام‌زاده عبدالله تا امام‌زاده مظفر به طول 250 مترمربع را اجرایی داریم.

صلواتی با اشاره به اینکه سعی داریم طرح هادی شهری را در کنار اجرای باغ مسکونی بدون تخریب منابع طبیعی امسال آغاز کنیم، تصریح کرد: در حوزه گردشگری تمام تلاش شورا و شهرداری بر اجرای طرح بوم شناسی در منطقه جنگلی روبروی بیمارستان امام خمینی است که برای اجرای این طرح به مساعدت تامین اعتبار و تائید استان بر موافقت طرح است.

شهردار امام‌زاده عبدالله مازندران با اشاره به اجرای طرح جنگل بدون زباله در منطقه جنگلی و گردشگری آلشرود عنوان کرد: این طرح هم اکنون در این منطقه با صفا در حال اجرایی ست که مورد استقبال بسیاری از گردشگران داخلی قرار گرفته است و با حمایت مسولان استانی می توان شهر امام‌زاده عبدالله را به منظور حفظ محیط زیست و جذب گردشگران به عنوان پایلوت استانی و حتی کشوری بر اجرای این طرح معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت هتلینگ واقع در روبروی شرکت دیزل پس از موافقت سازمان شهرداری، اجرای راهیان نور جنگل به منظور شناسایی شهدای جنگل با هماهنگی سپاه و در اختیار قرار گرفتن پارک هلومسر با رایزنی شهرداری آمل دستور کار شورا و شهرداری این شهر در سال 97 است.

 /م

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.