پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران از استان های پیشرو در زمینه تبلیغات است

0

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسعدی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگترین تلویزیون شهری میدانی کشور در بهشهر افزود: امروزه رسانه‌های نوین کمک کار واحدهای تولیدی هستند و نصب تلویزیون شهری در این راستا به عنوان یک رسانه نوین در بهشهر که در مسیر امام رضا (ع) قرار دارد؛ کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: مدیریت شرکت‌های تبلیغاتی در کشور از برنامه‌های مهمی بود که در حوزه تبلیغات به درستی مدیریت و جشنواره، همایش و نمایشگاه‌های مختلف تبلیغات برپا وکلاس های آموزشی هم در این راستا برگزار شد.

اسعدی، مازندران را از استان‌های پیشرو در زمینه تبلیغات دانست و خاطر نشان کرد: شرکت‌های تبلیغاتی کمک شایانی به رشد، توسعه ارتقا سطح فرهنگی و اقتصادی می‌کنند که امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات، از این رسانه وابزار به درستی استفاده شود.

محمد ترابی سرمایه گذار این طرح هم در سخنانی با اشاره به هزینه حدود سه میلیارد تومانی برای این طرح گفت: امروزه با توحه به توسعه تکنولوژی و پیشرفت مسائل اقتصادی دنیا، ایجاد یک زبان مشترک تبلیغی برای معرفی کالای اقتصادی امری مهم و ضروری است.

وی افزود: باید در راستای تبلیغات مناسب برای سرمایه گذاران احساس امنیت ایجاد کرد و به نوعی به کمک تولید شتافت که شرکت‌های تبلیغاتی در این بخش می‌توانند مانند کلینیک اقتصادی در بخش‌های مختلف راهنمایی و مشاوره‌های لازم به بنگاه‌های اقتصادی ارائه کنند.

ترابی، تلویزیون شهری را ظرفیتی مهم برای توسعه پایدار شایسته دانست که مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.