پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران| اخوت: نظرمحمدی استعفای کتبی به باشگاه خونه به خونه ارائه نداده است

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حسین اخوت در رابطه با استعفا علی نظر محمدی سرمربی تیم خونه به خونه بابل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی نظرمحمدی هنوز سرمربی خونه‌به‌خونه است و استعفای کتبی به باشگاه ارائه نداده است.

وی افزود: از طریق رسانه‌ها این خبر را دیدیم و در تماس با نظرمحمدی، وی این خبر را تایید کرد و به او گفتیم که برگردد و به کارش ادامه دهد.

اخوت بیان کرد: مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده در هفته‌های آینده باشگاه تزریق مالی می‌شود و بازیکنان 30 درصد از مطالبات خود را دریافت خواهند کرد اما این باشگاه تاکنون تنها 1.5 میلیارد تومان برای خرید لباس و هتل و هزینه‌های سفر، پرداخت کرده است.

قائم‌مقام باشگاه خونه‌به‌خونه بابل گفت: با توجه به شرایط خاص ابتدای فصل و عدم تمایل مالک باشگاه به تیمداری، فرصت کافی برای بستن تیم و جذب بازیکن وجود نداشت، بازیکنان حتی فرصت بدنسازی نداشتند.

وی ادامه داد: در نیم‌فصل با جذب بازیکنان جدید، تیم متحول می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌ که کردیم در پایان فصل حتما در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت و مردم بابل و مازندران باید قدردان حسن‌زاده باشند زیرا زمانی که که خیلی‌ها به دنبال خرید سکه و ارز برای افزایش دارایی بودند حسن‌زاده سالیانه بیش از 10 میلیارد تومان برای فوتبال و امور فرهنگی و مذهبی هزینه کرد.

قائم‌مقام باشگاه خونه‌به‌خونه بابل خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل مسئولان بابل و استان پیگیر کمک به باشگاه بودند اما هیچ اتفاقی نیفتاد و چون بر اساس وعده‌های مسئولان برنامه‌ریزی کرده بودیم با عدم حمایت آن‌ها برنامه‌ریزی‌های ما دچار مشکل شد و تیم ما در بازی‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است و پس از جذب بازیکنان جدید حتما شرایط بهتری خواهیم داشت.

 /ح

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.