پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

مازندران|دستگاه قضایی اقدام قاطعی برای برخورد با اخلال گران اقتصادی انجام دهد

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابن، محمد اسلامی در یادواره سرداران و  562 شهید شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه شهدای عزیز رفتند تا ما عزتمند زندگی کنیم، اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت و کشور هستند و دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب استکبار جهانی تمام ابزارها و ظرفیت‌های خود را برای جنگ اقتصادی و ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار گرفته است.

وی افزو: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر بوده و تفرقه و اختلاف مهم ترین ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تحریم همه جانبه و مبارزه بی امان به دنبال تسلیم ایران است، تصریح کرد: امروز با افتخار می‌گویم که ایران اهل مذاکره است ولی اهل تسلیم نیست.

اسلامی با بیان اینکه مهم‌ترین راهبرد امروز دشمن جنگ اقتصادی و گسترش نارضایتی مردم است، افزود: همه باید از ارزش پول ملی خودمان باید حفاظت و حراست کنیم.

وی با اعلام اینکه ضرورت دارد با اخلال گران اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد، گفت: حفاظت از باورها، اعتقادات و ارزش‌های انقلاب تکلیف است.

استاندار مازندران افزود: محرومیت زدایی و ارتقا توانمندی روستائیان با خود اشتغالی و کارآفرینی بسیار مهم است و باید تقویت شود.در کاهش نرخ بیکاری مازندران در ردیف 5 استان برتر کشور است.

 / ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.