پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

لحظه تحویل سال ۹۷ شرایط جوی مازندران خوب است

0

احمدی اسدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که  لحظه تحویل سال  ۹۷  شرایط جوی خوب است، خاطرنشان کرد: صبح روز چهارشنبه اول فروردین ۹۷ نیز  شرایط جوی خوب  و از عصر چهارشنبه  افزایش ابر و وزش باد در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ایستگاه هواشناسی در بلده امروز صبح بارش برف را شاهد بودیم ایستگاه باران شناسی رامسر ایستگاه  تمل  ۶ سانتیمتر برف بارید.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران خاطرنشان کرد: در جاده چالوس و امامزاده هاشم آمل نیز بارش پراکنده برف و باران مشاهده می‌شود و پیش‌بینی بارش باران امروز ۱۱ میلیمتر بوده و در نوشهر ۱۰ میلیمتر، بلده  و رامسر چهار میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

اسدی افزود: در روز گذشته افزایش دما در ارتفاعات را شاهد بودیم که در پل سفید ۲۲ و ۲۳ درجه و در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بیشترین دما در پل سفید 18 درجه و  کمترین دما  بلده با صفر درجه  پیش‌بینی شد.

وی خاطرنشان کرد : دمای ساری حداقل ۹ درجه سانتیگراد و حداکثر ۱۷ درجه سانتیگراد گزارش شده و امروز بارش باران را داریم و دمای هوا نسبت به روز گذشته کاهش یافته، هم‌چنین آسمان ابری مه آلود با بارش برف و باران در بالا دست پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیشگیری اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: فردا از ناپایداری‌ها کاسته شده  و میزان بارش کم می‌شود، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه جوی پایدار و آسمان استان ابری با افزایش دما و در ارتفاعات و دامنه  باد گرم پیش‌بینی شده و در روز پنج‌شنبه بارش پراکنده مورد انتظار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.