پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قرارگاه جهادی امام هادی (ع) در مازندران فعال شد

0

حجت‌الاسلام سیدمرتضی پورعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابلسر اظهار داشت: افتتاحیه قرارگاه مردمی الهادی (ع) مازندران با سخنرانی محمد‌حسین صفار‌هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بابلسر برگزار شد؛ این قرارگاه با هدف مقابله با کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان مازندران شکل گرفت. به‌زودی نخستین مجمع عمومی قرارگاه جهادی الهادی(ع) جهت تعیین مسئولیت‌ها و واگذاری ماموریت‌ها با حضور فعالان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مازندران برگزار می‌شود.

مدیر قرارگاه جهادی مردمی الهادی(ع) مازندران گفت: این قرارگاه متشکل از گروه‌های مردم‌نهاد استان بوده که یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و تمامی ماموریت‌ها توسط اعضا و هیئت امنا اجرایی می‌شود. همچنین قرارگاه در حوزه‌های و حجاب، تحکیم خانواده، ازدواج و طلاق فعالیت دارد.

پورعلی با بیان اینکه با تشکیل این قرارگاه، اجماعی بین گروه‌های مردم‌نهاد استان که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارند، ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: این موضوع به‌عنوان یکی از اهداف تشکیل این قرارگاه نیز محسوب می‌شود. تبادل افکار، نیروها و محتوا، رصد گروه‌های مردم‌نهاد استان که تحت حمایت هیچ نهادی نیستند و همراهی مسئولان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مازندران از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه جهادی است.

 / ز

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.