پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

فیلم: شعرخوانی هادی سعیدی کیاسری در محضر رهبر انقلاب

در این دیدار آقای هادی سعیدی کیاسری، شاعر خوش ذوق و مطرح کشور نیز قطعه غزلی را در محضر رهبر معظم انقلاب قرائت کرد که در ادامه می توانید فیلم آن را مشاهده نمائید.

0

 در تاریخ 3 شهریور 1389 مصادف با شب 15 رمضان 1431 به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از شعرای مطرح کشور دیدار صمیمانه ای را با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای داشتند. در این دیدار هر یک از شعرا قطعه شعری را قرائت کردند.

در این دیدار آقای هادی سعیدی کیاسری، شاعر خوش ذوق و مطرح کشور نیز قطعه غزلی را در محضر رهبر معظم انقلاب قرائت کرد که در ادامه می توانید فیلم آن را مشاهده نمائید.

سعيدی كياسری در 9 آبان 1346 در كياسر مازندران متولد شد. وي فارغ‌التحصيل رشته زبان و ادبيات فارسی ( كارشناسی ارشد) از دانشگاه تهران مي باشد. سوابق اجرايی ايشان بدين شرح است:

سردبيری مجله داخلی دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران؛ برگزاری همايش شعر طلاب در سال 68 به همراه چند تن از دوستان شاعر؛ سردبيری برنامه راديويی «در انتهای شب» از سال 68 تا 74؛ دبيری سرويس فرهنگ و هنر و انديشه روزنامه اطلاعات از 69 تا 71؛ دبير مجامع شعر حوزه هنری در سال 1379، طراح مجله شعر و سردبير مجله شعر از سال 1371 تا 1375؛ مشاور مدير شبكه‌های دوم و چهارم سيمای جمهوری اسلامی ايران مدير گروه ادب و هنر راديو از سال 1374عضو شورای عالی ويرايش و پژوهش صدا و سيما.


آثار:
«نامی كه گم شد»، 1372، «يادنامه استاد اوستا»، 2 جلد 1371، «گزيده غزل استاد اوستا»، 1371، هر سه كتاب او توسط حوزه هنری منتشر شده است.

وی در حال حاضر ترجمه «مقتل لهوف ـ تصنيف سيد بن طاووس» را در دست چاپ دارد.

 

زمان ویدئو : 3:29 ثانیه

حجم ویدئو : 26٫14  مگابایت

download-video

منبع فیلم: پايگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.