پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

غیبت مربیان میهمان به صاحبخانه سرایت کرد/ غیبت جلالی در نشست

0

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی که قرار بود شامگاه چهارشنبه و پیش از حضور ” حسین فرکی ” در جمع خبرنگاران حاضر شود، به علت بروز حاشیه‌هایی برای ” حمید مطهری” مربی این تیم که با واکنش نیروی انتظامی از حضور او در تمرینات گروهی این تیم ممانعت شده بود، به نشانه اعتراض در نشست خبری شرکت نکرد.

در تمرین عصر چهارشنبه تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، به دستور مدیران این باشگاه، و با دخالت نیروی انتظامی از حضور “حمید مطهری”، مربی برکنار شده نساجی در تمرین گروهی تیم نساجی جلوگیری کردند که این امر واکنش تند مجید جلالی را به همراه داشت، تا آقا معلم در این زمینه سنت شکنی کرده و برخلاف نشست‌های قبلی که با نظم خاصی در نشست‌های خبری پیش و بعد از مسابقه شرکت می‌کرد، غایب باشد.

مصاحبه‌های تند “حمید مطهری”مربی تیم نساجی مازندران در روزهای گذشته علیه فرهاد صنیعی‌فر یکی از مالکان باشگاه نساجی، باعث برکناری این مربی از حضور در این تیم شد به طوری که با مخالفت مجید جلالی نیز مواجه شده است.

همچنین از باشگاه نساجی مازندران خبر می‌رسد، که به دنبال حضور نیافتن مجید جلالی و اعلام کناره‌گیری شفاهی این مربی از تمرین، “محمد عباس‌زاده” به همراه مربی اسپانیایی تیم نساجی، تمرین عصر چهارشنبه این تیم را برعهده داشتند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در چارچوب هفته سی ام و پایانی مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم پیکان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.